cossiemk1 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Burde vel være en tilsvarande kobling til den svarte pluggen også, men det spiller egentlig ikke så stor rolle, for din nye pioneer-spiller har isokoblinger, og det er der den sort og den brune skal inn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Med andre ord skal jeg bare flytte over de to som står i nå fra den gamle til den nye bare? Endret 28. april 2012 av TMB Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Med andre ord skal jeg bare flytte over de to som står i nå fra den gamle til den nye bare? Jepp Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Great Får den nok på mandag, så da skal jeg oppdatere med hvordan det går Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Great Får den nok på mandag, så da skal jeg oppdatere med hvordan det går Lykke til da Det kan hende den nye spilleren ikke husker innstillinger, radiokanaler osv når du kobler den til. Hvis dette skjer, så bytter du om på gul og rød ledning fra spilleren Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Ok, får se. Du mener at den kanskje glemmer innstillingene sine hver gang jeg skrur av tenninga? Ser ingen gul ledning jeg, mener du oransj? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ja, når du skrur av tenningen og på igjen... Ledningsnettet på din nye pioneer har garantert gul og rød ledning, er disse jeg tenker på Det følger med 15-20cm ledninger der, med isokontakter som passer de du har i spilleren din nå. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Åja, da skjønner jeg Takk takk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Da var den byttet ut, det var bare plug & play Men det ble faktisk mindre trøkk etter byttet, tror det er fordi den nye spilleren ikke har like mye "bass boost" som den andre hadde Og forresten, det virker som jeg trenger et adapter til FM-antenna. Vet du hva slags? Endret 30. april 2012 av TMB Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Bassboost og loudness skal være av spør du meg, resten stiller mann på forsterkeren Biltema har antenneadapter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Hehe, ja, men må ta til takke med det har jeg for øyeblikket Virker som at den ikke husker innstillinger alikevel (den gjorde det de 2-3 første gangene jeg skrudde av og på tenninga) så da skal jeg få bytta om på gul og rød i morra. Men er ikke de festet inne i selve kontakten på adapteret, er de bare å løsne da eller? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 De pleier å være skjøtet med plugger de to, nettopp fordi noen biler har omvendt på rød øg gul Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Åja stemmer det når du sier det så var det 3-4 som var skjøtet med plugger...hehe Fant bare to slike adaptere på Biltema: http://biltema.no/no...r-ISO-PIN-31158 http://biltema.no/no...neadapter-31520 Men mener å huske fra istad at antenneinngangen på Pioneeren var lengre "inne i" spilleren enn de to adapterne "rekker" hvis du skjønner Men godt mulig den øverste der passer. Endret 30. april 2012 av TMB Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er bare de to adapterene som er å få, så det passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå