Bakitafrasnikaren Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg har denne linjen i koden min: Response.Redirect("http://localhost:56826/Energisparing/Oppgave3a2.aspx"); Jeg har bekreftet gjennom debuggeren at linjen blir "truffet", og at det finnes en fil som heter Oppgave3a2.aspx inne i den angitte mappen. Men etter at linjen har blitt kjørt, forandres URL-en i adresselinjen, uten at noe som helst annet forandres. Har dere noen ideer til hva som kan være feil her? Jeg har heldagsprøve i IKT 2 i morgen, så jeg ville blitt svært glad om noen hadde kommet med et svar før det blir altfor sent Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Litt for sent, men ettersom adressen i browseren endres så er det ikke noe galt med selve redirecten. Feilen ligger nok i Oppgave3a2.aspx. Sikker på at den skal gi deg noe annet enn en blank side? Sett et brwakpoint i Page.Load på denne siden for å se om den laster... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 I tillegg er det vel god skikk å bruke relativ path? Altså: Response.Redirect("~/Energisparing/Oppgave3a2.aspx"); Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 samma om du bruke relativt sti eller ikke, men har du fikla med AJAX? er det en knapp i et updatepanel som trigger denne redirecten for da kan det jo tenkes at dne hlder redirecten tilbake, hva skjer fhvis du prøver å redirekte til sol.no istedet?(bare tenker høyt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå