Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

CL: Real Madrid - Bayern

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelige greier...

Helt greit at Bayern tok det til slutt, ble mange tunge Madrid-bein ut i andreomgangen. El Clasico kostet mye, mens Bayern fikk hvile i helgen. Samme greie i Chelsea - Barca..

Nå er jeg tidens Granero-fan, så er ekstra biased. Men man kunne vel kanskje ha dømt straffe? Holder jo klart i trøya...

Lenke til kommentar

Kjedelige greier...

Helt greit at Bayern tok det til slutt, ble mange tunge Madrid-bein ut i andreomgangen. El Clasico kostet mye, mens Bayern fikk hvile i helgen. Samme greie i Chelsea - Barca..

Nå er jeg tidens Granero-fan, så er ekstra biased. Men man kunne vel kanskje ha dømt straffe? Holder jo klart i trøya...

Hvis den lille holdingen skal rettferdiggjøre straffe så blir det mange straffer i løpet av en kamp.

Lenke til kommentar

La ikke merke til trøyeholding, men berøringen av foten som det virket som om kommentator og Granero selv var mest opptatt av kvalifiserte ikke til straffe i mine øyne.

hvis du ikke så at han ble holdt i trøya - da så du ikke situasjonen.

Når øynene er rettet mot foten så er det ikke så lett å få med seg alt.

Lenke til kommentar

Ramos sin var jo fin.

Kanskje bare meg, men det virker som at forsvarsspillere generelt har en mindre utttelling på straffer enn angripere.

Özil har jo blitt den sutrekoppen etter han kom til RM. Kan ikke huske han var slik da han spilte i Tyskland.

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...