AnewZ Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Casillas = Overvurdert Mener du Casillas skal klandres for den? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Casillas = Overvurdert Mener du Casillas skal klandres for den? Jeg sier ikke han skal klandres, men jeg mener han kunne tatt den. Men igrunnen bunner utsagnet mitt over at jeg er rimelig frustrert over en del mål han slipper han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Casillas = Overvurdert Mener du Casillas skal klandres for den? Jeg sier ikke han skal klandres, men jeg mener han kunne tatt den. Men igrunnen bunner utsagnet mitt over at jeg er rimelig frustrert over en del mål han slipper han. Eneste faktoren som gjør at Casillas ikke tar den er høyden, og det kan han vel ikke noe for. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Haha for en latterlig fet kamp! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Snakk om billige straffer i dag. Første er klar hands, og på den andre løper Pepe ned Gomez. Helt greie straffer av en dommer som tolererer fysisk spill. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Casillas = Overvurdert Mener du Casillas skal klandres for den? Jeg sier ikke han skal klandres, men jeg mener han kunne tatt den. Men igrunnen bunner utsagnet mitt over at jeg er rimelig frustrert over en del mål han slipper han. Eneste faktoren som gjør at Casillas ikke tar den er høyden, og det kan han vel ikke noe for. Er man dverg bør man ikke bli keeper har jeg hørt en klok mann si Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Casillas = Overvurdert Mener du Casillas skal klandres for den? Jeg sier ikke han skal klandres, men jeg mener han kunne tatt den. Men igrunnen bunner utsagnet mitt over at jeg er rimelig frustrert over en del mål han slipper han. Eneste faktoren som gjør at Casillas ikke tar den er høyden, og det kan han vel ikke noe for. Er man dverg bør man ikke bli keeper har jeg hørt en klok mann si En keeper på 1.85 er førstekeeper på et av verdens beste lag, høyde er ikke alt. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hva bør man bli hvis man er dverg? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hva bør man bli hvis man er dverg? Bokstøtte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Instant classic denne. For noen kamper i semiene ass Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Instant classic denne. For noen kamper i semiene ass Enig! Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Nå som det er 3-3 sammenlagt, går ikke da Bayern videre på bortemålsregelen, siden de har scoret? Eller tar jeg feil? Endret 25. april 2012 av KarmaZ Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Synd det ikke er disse to lagene i finalen. Nå som det er 3-3 sammenlagt, går ikke da Bayern videre på bortemålsregelen, siden de har scoret? Eller tar jeg feil? Begge har ett bortemål. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 2 lag som må og vil angripe og gjør det med stil, samt en dommer som er konsekvent = flott underholdning. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ok så hvis dette står seg til 90' blir det ekstraomganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå