Prusk Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg synes store stjerner typisk bommer mer i straffekonk enn andre spillere. Også føler jeg det er typisk at dem som har hatt en god kamp bommer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 "Alle" visste jo at Ronaldo/Ramos ville bomme på straffe. Midtstoppere har jo som vane å bomme på straffer i CL Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg synes store stjerner typisk bommer mer i straffekonk enn andre spillere. Også føler jeg det er typisk at dem som har hatt en god kamp bommer. Det er vitenskapelig bevist at de "store stjernene" scorer kun på 60% av straffesparkene sine, mens mindre kjente spillere scorer på 75%. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg synes store stjerner typisk bommer mer i straffekonk enn andre spillere. Også føler jeg det er typisk at dem som har hatt en god kamp bommer. Det er vitenskapelig bevist at de "store stjernene" scorer kun på 60% av straffesparkene sine, mens mindre kjente spillere scorer på 75%. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hva legger du i "vitenskapelig bevist"? En nettavisen.no-artikkel sa det? 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ja, men kilden er ikke primær. De refererte til en eller annen sportpsykolog som hadde skrevet en oppgave om nettopp dette. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Og dermed så føler du at du har belegg for å skrive at det er "vitenskapelig bevist"? Fantastisk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/baggio-platini-maradona-og-ronaldo-derfor-bommer-superstjernene-3765930.html Artig liste - jeg har sett alle straffene fra og med 1990 "live" på TV. Maradona sin bom var nok større enn jeg oppfattet som 7-åring, men Baresi og Baggio sin var forferdelig. Baggio var en av mange favoritter for meg i det VMet. Dino Baggio likte jeg derimot ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå