Gå til innhold

Projektor og lerret til Kjellerstue (Kansje 3D)

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe med projektor til å ha i kjellerstua. Ser på rimelige projektorer ca 7-8000 kr. Har ikke sett behovet for 3D, henger også sammen med prisen. Men så ser jeg at Optoma HD67 er en 3D projektor til under 8000 kr. Men desverre er den ikke full HD. Er det noen andre 3D projektorer som er rimelige, kansje som kommer i butikken om ikke allt for lang tid. Har ikke hastverk med å få på plass projektor. Lurer også på et rimelig lerret (og selvfølgelig bra), skal det være hvit, grått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Skal du ha lerret så vil jeg anbefale takmontert. Prosjektorer har jo dyre pærer, så ville vurdert led prosjektorer. Ville også hatt hdmi. 3D er gøy, men om du ikke bruker det og ikke kommer til å bruke det så er det lite å satse på. Tror 3D kommer mer og mer, både i spill og filmer, men opp til deg om du vil ha det.

Synes det er kjekt med mest mulig støyfri, og billigst mulig pærer og selvsagt et godt bilde. Er vel bare å lese seg opp på tester og slikt.

Lenke til kommentar

Om du ikke har sjekket ut projektorer med DLP så ville jeg styrt unna det om jeg var deg, gå for en LCD projektor med lens shift så har du noe som øyne dine garantert vil takle og som er plasserings vennlig.

Jeg har Epson TW3200 og den er så lys sterk at en kan bruke den i et rom med moderat lys, om det kommer sterk sol lys utenfra så sliter den fort dog. Men når du justerer litt på et par enkle ting i oppsettet på den og får det helt mørkt i rommet så vil den være en utmerket første projektor.

Epson TW3200 koster 7990,-

Når det kommer til 3D så er det endel å velge blant..men det er for det meste billige DLP med moderat til mye crosstalk i 3D. Det er kult i starten med 3D på disse men etterhvert som den største begeistringen er over så vil du starte å irritere det over den j*vla crosstalk.

Om 3D er viktig så ville jeg vurdert Epson TW6000W, den koster 13290,-

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...