Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Dette er tråden for å poste erfaringer med dine tidligere og nåværende smarttelefoner Fungerer den fortsatt like bra? Er du fornøyd ? Byttet du den ut fordi det kom noe bedre eller fordi den sluttet å fungere? Har du hatt den til service?(erfaring?) Etc etc Malen på postene blir: Merke: Modell: Kjøpt: Levetid: Tilstand: Kommentar/erfaring: Eks: Smarttelefon 1: Merke: HTC Modell: Desire Kjøpt: Høst 2010 Levetid: Frem til sommeren 2011 (under et år) Tilstand: Mobilen ble lagt på hylla sommeren 2010 da jeg over lengre tid hadde slitt med audiojacken, batterilevetiden og den hang seg opp jevnlig. Kommentar/erfaring: Når den fungerte var jeg ganske fornøyd med både mobilen og android generelt. Smarttelefon 2 Merke: HTC Modell: Desire incredible S Kjøpt: Sommeren 2011 Levetid: Nåværende (under 1 år) Tilstand: I mars 2012 måtte jeg sende den til reparasjon i 2 uker, ettersom den ikke ville lade seg opp. Da jeg fikk den tilbake hadde de byttet batteri og oppdatert software, men den vil fortsatt ikke lade seg opp i påslått tilstand (jeg må slå den helt av og lade den i 8 timer ++ for å få fullt batteri). Jeg sliter også med audiojacken. Kommentar/erfaring: Min neste telefon kommer til å være en samsung. Endret 25. april 2012 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Merke: HTC Modell: Hero Kjøpt: Våren 2010 Levetid: Nåværende (2 år, har tenkt å vente enda et år) Tilstand: Alt fungerer sånn som det skal, selv om betteriet kanskje har blitt litt dårligere. Faktisk vil jeg si at den fungerer bedre nå enn da jeg kjøpte den, siden jeg har rootet og lagt inn custom rom Kommentar: Jeg aner ikke noe om min neste telefon, bortsett fra at det hvertfall ikke kommer til å være iPhone Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Merke: HTC Modell: HD2 Kjøpt: Da den kom ut på høsten i 2009. Levetid: Nåværende telefon, altså rundt 2 1/2 år. Still going strong! Tilstand: Litt slitt selvfølgelig, men egentlig i imponerende stand etter mye bruk og lang levetid. Kommentar/erfaring: Batteriet holder godt, ligger fortsatt på ca 2 dagers bruk før jeg må lade. Ellers har jeg skiftet fra Windows til Android på den, som også har gagnet telefonen. Har dog i det siste hatt litt problemer med at Rom'en har klikket, men det har vel lite med telefonen å gjøre. Meget godt fornøyd med den, allikevel er det vel på tide at den skiftes ut snart. Venter på Samsung Galaxy SIII eller Iphone 5! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Merke: Samsung Modell: Galaxy S Kjøpt: Vinter 2011 Levetid: Fortsatt i bruk. Tilstand: Funker fortsatt fint, litt medtatt og slitt, men ellers er alt bra. Har noen problemer med random reboots og litt andre ting i ny og ne, men det skyldes nok at jeg har rootet den og at ROM-et som er lagt inn på den ikke er helt stabilt. Tenker å ha den helt til jeg får råd til noe nytt/må ha noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå