Gå til innhold

Kvinner som tiltrekkes av verstingmordere à la ABB synes jeg er mentalt svake.

65 stemmer

1. 1. Synes du kvinner som tiltrekkes av serie/massemordere er mentalt svake?

• Ja.
      39
    • Nei.
      16
    • Bryr meg ikke.
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Klarte ikke lese hele førstesiden engang, fordi jeg.. ..øh, jeg er bannlyst. En 14-15 ganger, tror jeg. :green:

Hmm, trolle kvinneforumet burde egentlig gi ganske god uttelling. Det må prøves

Lenke til kommentar

Moderatormelding overskrift

Hold dere til trådens tema. De to forrige innleggene i denne tråden er OT, og det tilfører ikke noe nytt til diskusjonen. Dette ødelegger for dem som seriøst følger trådens utvikling, f.eks. via "Mine Innlegg". Videre OT vil rapporteres til moderator.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, reaksjoner tas på pm.
- Veileder
Lenke til kommentar

Sier dere det samme om pedofile? Det er ikke deres skyld at de føler det sånn, så la det nå får guds skyld være med det.

Eg sympatiserer med pedofile som ikkje gjer utløp for sine lyster, men ikkje med kvinnfolk som tenner på mordarar. Eg prøvde å koma på grunner til at eg differensierer mellom dei to, men kjem ikkje på noko som ikkje kan reknast som misogyni.

Lenke til kommentar

Kvinner ønsker å føle seg beskyttet,

Fordi de rent biologisk sett er det svake kjønn (i de aller fleste tilfeller). Jeg velger likevel å tro at kvinner som er sterke og selvstendige av natur har et langt lavere behov for å føle seg beskyttet av en partner.

derfor velger enkelte den mest ekstreme.

Ja, og likeledes som personer med store avvik og svekkede sjelsevner velger seg ut radikale og ekstremistiske synspunkt, er det således gjerne personer med store avvik og svekkede sjelsevner som tiltrekkes av slike personer. Jeg legger ikke skjul på at jeg ikke ser på ABB som noe annet enn en veldig feig og svak person.

Tror ikke det har noe med Stockholms-syndromet å gjøre, kun evolusjon.

De psykologiske mekanismene som framtrer under Stockholm-syndromet er jo psykologiske mekanismer som følge av evolusjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"jeg mener at menn som tiltrekkes av tjukke kvinnfolk er mentalt svake."

Blir Jo like dumt.... At jeg mangler forstålse for andres seksuelle preferanser er en ting.Jeg kaller dem ikke mentalt svake av den grunn(trådstartrer kunne nok med fordel brukt et annet begrep for å vise sin forrakt)

Lenke til kommentar

"jeg mener at menn som tiltrekkes av tjukke kvinnfolk er mentalt svake."

Stråmannsargumentene kan du legge fra deg i nattbordsskuffen. Det er nettopp hva en slik sammenligning er.

Blir Jo like dumt.... At jeg mangler forstålse for andres seksuelle preferanser er en ting.Jeg kaller dem ikke mentalt svake av den grunn(trådstartrer kunne nok med fordel brukt et annet begrep for å vise sin forrakt)

Det å tiltrekkes av noe eller noen pga. seksuelle preferanser er ikke i seg selv svakt nei. I det minste ikke nødvendigvis. Når det gjelder tilfeller som ABB og likesinnede syns jeg derimot det er temmelig svakt å bli tiltrukket av en slik person til tross for det vedkommende har gjort. Desto svakere å forelske seg i vedkommende og romantisere ham. Fordi man i slike tilfeller tiltrekkes av en morbid person, noe som er usunt og meget godt kan ta livet av en.

Jeg innrømmer at trådtittelen

"Kvinner som tiltrekkes av verstingmordere à la ABB synes jeg er mentalt svake"

Ville jeg forandret til

"Kvinner som forelsker seg i verstingmordere à la ABB synes jeg er mentalt svake"

Om jeg hadde startet denne tråden senere.

Med det sagt, synes jeg likevel ikke at jeg har tatt eller tar feil.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Dette er vel en seksuell fetisjisme, og ikke en mental sykdom.

Fetisjisme er en seksuell dragning mot visse objekter eller f.eks. bekledning og/eller kroppsdeler og har derfor ingenting med temaet å gjøre.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...