igxx Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har i dag en BenQ 24" LCD G2420HD og tenkte muligens å oppgradere, og derfor tenkte jeg på: BenQ 24" LED XL2420T så derfor lurer jeg på, vil det være noen stor forskjell på dem? og evt hva vil være forskjellen? bruker skjermen til alt mulig, surfing, filmer og geimer kanskje litt for mye og. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Må nesten bare legge til at jeg trenger informasjonen raskest mulig, så hvis noen kunne ha svart meg ville jeg vært veldig takknemlig Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 er det noen mer info dere trenger, eller hva er grunnen til at jeg ikke får et svar ? Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Så hvidt jeg har sett selv og lest er det en merkbar forskjell på skjermene. XL 2420 skjermen er bedre til FPS gaming enn G2420'n. 2420T har også LED lys som skal føre til bedre farger på alt du gjør egentlig. 2420T kan stilles I høyden og roteres. G2420 skjermen kan bare tiltes litt. 2420T skjermen har også andre forbedringer som 120hz osv. Så hvis du har pengene så er min mening at du bør gå for tilbudet. Håper dette svart hjelper. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå