vodkish Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Lurer på hva som er forskjellen på 3D og 2D? Kommer ut en film til fredagen/lørdagen på kino, og jeg kan velge mellom 2D og 3D. Hvor mye koster brillene og hva ville dere valgt? 2D eller 3D? Filmen jeg skal se er The Avengers Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Aldri trengt å betale for briller på noen av kinoene er i området, jeg pleier å se dem i 3D, er vel smak og behag, noen får lettere vondt i hodet ol. av 3D enn andre.. Er vel ingen andre forskjeller enn nettopp 3D vs 2D Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Kan du utdype det litt mer? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Forskjellen mellom 2D og 3D? Vel, 3D gir jo en effekt om at ting har dybde på lerretet, slik at det virker som ting stikker ut av skjermen istedetfor å bare "ligge flatt". Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Om du skal se 2D eller 3D er opp til en selv. Vet ikke hvor du bor, men er det Oslo området så har man noen valg. Mindre steder har som regel kun 3D versjonen. Også i Oslo området er valget enkelt, 3D. 2D versjonen går på Eldorado, og er en råtten kino. Ser man filmen på Ringen så låner man briller, de andre kjøper man briller til 20,-. Disse tar du med til neste 3D film også. Har man normale briller så anbefaler jeg å kjøpe clip on versjoner fra Deal Extreme. Har disse selv, og de funker bra. De har også noen normale 3D briller til $5 som jeg kjøpte til en kompis, og han var mye mer fornøyd med dem enn de man kjøper på kino, da disse dekket hele synsfeltet hans. Når det kommer fysisk til 2D vs 3D, så varierer det veldig om det er verdt det fra film til film. Er det gimmick film hvor alt skal ut av skjermen så er det bare irriterende. Men filmer som Avatar, Avangers osv som bruker det for å gi dybde i bildet, så fungerer det meget bra. Regner med at du har tatt valget ditt allerede, da det nå er neste helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå