Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ass Bryggeri,Drammen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt en vinterkveld for..ja en 4 år siden. V2 der har jeg jukset litt med trafikkfyret på venstre side,for å få til den stjerne formen.Noe jeg kunne ha gjort på all belysning her,og i den fargen en måtte ønske.Photoscape heter programmet,og er gratis,og har alt og litt til;)Og på Norsk om det er ønskelig;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 veleksponert natbilde, det program vil jeg prøve, ser flot ud med stjerneform på trafikfyret Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Liker stemningen,renheten og linjene. Og så liker jeg den litt "uskikkelige" øl-reklamen ;-) Lenke til kommentar
40D Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Photoscape sieru?? Hm,, Tøft bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 veleksponert natbilde, det program vil jeg prøve, ser flot ud med stjerneform på trafikfyret Takker.Ja de stjerne kan jo da selvfølgelig lages i forskjellige størrelser..både tykkelse,lengde osv..så overdrev vel litt her da;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Liker stemningen,renheten og linjene.Og så liker jeg den litt "uskikkelige" øl-reklamen ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Godt eksponert og bra komp. Likte såpass mye forgrunn her! Foretrekker V2 her (bare pga. "blingen").... ! God 4'er! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Photoscape sieru?? Hm,, Tøft bilde. Jepp...har også en helt ok raw converter..og masser av andre finesser;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Godt eksponert og bra komp. Likte såpass mye forgrunn her! Foretrekker V2 her (bare pga. "blingen").... ! God 4'er! Tusen takk Svein;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hei. Et veldig flott bilde.Liker veldig godt det lyset som du har fått til på breyggeriet:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Hei. Et veldig flott bilde.Liker veldig godt det lyset som du har fått til på breyggeriet:-) Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg