Sithcato Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Et Vei Vesen* Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Får hjertet i halsen, og må bla videre fort! Et bilde som vekker følelser, og som er pent å se på Et vei vesen ja ;-)...... Endret 25. april 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Får hjertet i halsen, og må bla videre fort!Et bilde som vekker følelser, og som er pent å se på Et vei vesen ja ;-)...... Beklager for å spoile men det gjekk fint ;-) takk for kommentaren Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Kikket litt på denne serien din,og i mine øyne er dette jeg falt for.Og det skyldes det litt engstlige blikket til jenta.Ja da treger jo ikke være det da,men jeg opplever det slik,da hun kanskje hører bilen som kommer bakfra.Flott fanget;) Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Nei har du sett.. Må ikke la fotograferingen gå til hodet på deg. Menneskelivkan gå tapt. Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Likte denne koblingen med det gule. En ide jeg lar meg inspirere av. Jeg kommer ikke til å sette uskyldige menneskers liv på spill da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg