vevo1992 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hei, jeg har en VW Passat STV 1998 modell. Jeg ønsker å bytte bakluke på bilen pga. rust. Jeg har funnet en bakluke som tilhører en 2001 modell. Vil denne passe? De ser nok så like ut for meg. Takk! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 På 3BG passater så åpnes luka automatisk opp med bryter i døren i forsetet. Så du må bytte låskassa isåfall for å få det til, og ledningsnettet. Vet ikke hvor mye du orker å tukle med det tho Lenke til kommentar
vevo1992 Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Ok, takk for rask tilbakemelding Det blir sikkert litt mye jobb ja. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 En 98 Passat ER mye jobb! Lenke til kommentar
vevo1992 Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Stemmer, hehe! Har til nå byttet fremre høyre el. vindusheis, lås på bakluke, innvendig wire til dørhåndtak. Men det holder seg godt fri fra rust utenom bakluka! Er vinduet som er problemet der, da det legger seg vann inn under pakkningene. Skal bli kjekt å få dette i orden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå