Gå til innhold

Kjøpte meg endelig gba sp, men **** for et dårlig lys!

Nutcracker

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en svart gba sp i dag. Gledet meg som en unge til å fyre den på, men da jeg etter ladingen endelig slo den på, ble jeg veldig skuffet.

Lyset var veldig blått, og så var det en extra kraftig blå lys stripe nesten helt nedert på skjermen ved nesten så å si alle vinkler. Kunne de ikkje klart å bruke et vanlig "gult" lys i stedet.

Dette var så jævligt, at jeg må benytte meg av angrefristen min, og få pengene igjen. Det som også er dumt, er at jeg allerede har bestillt den øretelefon utgangen, med mer, som er på vei gjennom posten akkurat nå.

Rart at jeg ikke har sett noe om dette før( vel har så vidt sett at noen sa noe om at lystet var noe mer på det blå-siden, men ikke så mye som det jeg opplevde).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

merker bare at lyset gjør bildet litt hvitt når det er heelt svart bakgrunn, skjønner ikke at du syntes det er plagsomt, jeg syntes gba sp'n er helt genial. har spilt metroid fusion, zelda: a link to the past og castlevania: aria of sorrow, god stemning hele veien....

Lenke til kommentar

Gikk tilbake til butikken i dag, og klaget. Så på flere andre svarte gba sp-er, men de hadde alle det samme problemet, mer eller mindre.

Så jeg byttet til en sølv i stedet, og den var helt perfekt.

Så hvis dere tenker på å kjøpe en svart gba sp, sjekk den før du betaler./Eventuelt sjekk rett etter du har kjøpte den hvis du ikke får se på den i butikken og bytt den inn i en annen hvis den har problemet. (du ser det med en gang hvis du bare skrur på gameboy-en, og gameboy logoen dukker opp, en litt lysere strek nesten helt nederst på skjermen)

Så langt har jeg ikke funnet mange andre med dette problemet, bare en kar i australia som hadde et lignende problem med belysingning på en svart gba sp. Der hadde også alle andre svarte gba sp-er i butikken samme problem.

Så trolig er dette bare et problem med enkelte partier med svarte gba sp-er, det virker som om "alle" de andre fargene gba sp-er ikke har hatt dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...