etreagos Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 tenger virkelig mac hjelp her folkens. skal kjøpe en ny mac til straks, og lurer på om jeg skal kjøpe 2,4 GHZ MB pro 13" eller 2,8 GHZ MB pro.13" kommer jeg til å virkelig angre på en 2,4 ghz mb pro? jeg skal bare ha en HDD i den ikke SSD Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vent til ivy brigde modellene blir lansert. Lenke til kommentar
etreagos Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 trur du de vil komme med høyere ghz å da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Spiller ingen rolle om det kommer i høyere hertz eller ikke (selv det helt sikkert til gjøre det), viktigste er hastigheten per frekvens. Og Ivy brigde er raskere enn sandy brigde som brukes i mac maskinene idag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Du sier lite om hva du skal bruke den til, men jeg tviler på at du kommer til å få nok ut av den dyreste modellen til å rettferdiggjøre kjøpet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Når du lurer på om det er lurt å kjøpe Mac, bør du sjekke denne guiden: http://buyersguide.macrumors.com/ Det eneste Apple-produktet som det er lurt å kjøpe nå, er den nye iPad. Macene kommer snart i nye versjoner. Det kan være lurt å vente på den nye utgaven. Selvsagt kan du kjøpe den nå dersom du MÅ ha den nå. Men om det kan vente, kan det være lurt å utsette kjøpet litt. Endret 25. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå