The Jackal Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 La ved de to 2 filene jeg har. Legg de i en mappe og åpne i Firefox. Det fungerer i alle fall her. test.css test.html Lenke til kommentar
Emaxine Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Hmmm... Nå la jeg test filene i en mappe plassert på skrivebordet. Da fungerte det fint i alle browsere. Dette var i alle fall merkelig. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Men vær så snill; bruk html5 doctype! <!doctype html> Lenke til kommentar
Emaxine Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Det ble litt kaos her på slutten Hadde filer oppe "overalt". Beklager at jeg overså det dere prøvde å forklare til meg. Det var denne linja som gjorde susen. <link rel="stylesheet"type="text/css" href="test.css "/> Jeg trodde seriøst at det ikke hadde noen betydning i det hele tatt! Men der tok jeg feil gitt. Tusen takk for at dere var villige til å hjelpe en kvinne i nød! Men vær så snill; bruk html5 doctype! <!doctype html> I will! Lenke til kommentar
Emaxine Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 La ved de to 2 filene jeg har. Legg de i en mappe og åpne i Firefox. Det fungerer i alle fall her. Fungerte de! Tusen takk for at du gadd å ta deg bryet! Som jeg skrev i stad, det var "<link rel="stylesheet"type="text/css" href="test.css "/>" som var problemet. Det var vel det siste jeg hadde trodd! Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 hva med å bare skrive <link rel="stylesheet"type="text/css" href="test.css "/>? Forutsatt at test.css ligger i samme mappe som html filen du åpner? Du kunne løst dette tidligere ja, kan se ut som om du ikke fikk med deg første posten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå