leifholm Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ebeltoft Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Hei Dette var noe av det vakreste bilde jeg har sett samtidig som det er meget bra fotografisk. Herlig plassering av båtene i billedflaten. Utrolig fint lys med solen som kommer inn fra siden. Ja, dette er en sterkt sekser fra meg selv om du ikke liker karakterer så synes jeg det er grunn til å nevne det her. RAK-foto PS!!! Legg gjerne ut mange flere slike. Endret 25. april 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Hei Dette var noe av det vakreste bilde jeg har sett samtidig som det er meget bra fotografisk. Herlig plassering av båtene i billedflaten. Utrolig fint lys med solen som kommer inn fra siden.Ja, dette er en sterkt sekser fra meg selv om du ikke liker karakterer så synes jeg det er grunn til å nevne det her.RAK-foto PS!!! Legg gjerne ut mange flere slike. tusen tak for kommentaren RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ja her setter du du følelser i sving..bilde som ikke bare er særdeles flott,men også en fin stemning som oser varme,sjø og gode opplevelser;) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 mange tak for kommentarer Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Flott,liker godt det fine lyset/fargene i bildet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Et nydelig bilde !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg