Laila - Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kveldstime på Sundhaugen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 du har fint fanget aftenstemningen inn her i den blå time Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ville nok her valgt en mindre blender..f9 deromkring,noe som gir deg en bedre dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Tusen takk begge to! Må akseptere det u-unngåelige, etterbehandling av bilder. Tenkte jeg skulle starte med det bildet her. Ser jo selv at det er mye å ta tak i. Ville nok for mye. Neset og bakgrunn sloss. Det var så utrolig fint spill i vannet den kvelden. Det skjer noe når det regner litt og sola bryter frem igjen. Jeg er så utrolig glad i vann og er veldig opptatt av det. Så var det jo fint på andre siden og. Og det var stråler av lys mellom skyene, og et lys som jeg tror bare oppstår etter regnvær/skyet vær. Mindre blender skal jeg huske på Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Tusen takk begge to! Må akseptere det u-unngåelige, etterbehandling av bilder. Tenkte jeg skulle starte med det bildet her. Ser jo selv at det er mye å ta tak i. Ville nok for mye. Neset og bakgrunn sloss. Det var så utrolig fint spill i vannet den kvelden. Det skjer noe når det regner litt og sola bryter frem igjen. Jeg er så utrolig glad i vann og er veldig opptatt av det. Så var det jo fint på andre siden og. Og det var stråler av lys mellom skyene, og et lys som jeg tror bare oppstår etter regnvær/skyet vær. Mindre blender skal jeg huske på Glemte vel da å nevne att med mindre blender må du ned tilsvarende på lukker om du ønsker samme lys som her.Min erfaring med mindre blender er att du klarer fange opp fargespillet en solnedgang kan gi;)Men her er sikkert mange andre måter å gjøre det på altså.. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Flott og stemningfullt bilde! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Et flott motiv, men jeg synes det ble litt mye blåfarge. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Et flott motiv, men jeg synes det ble litt mye blåfarge. Tusen takk! Jeg er enig Flott og stemningfullt bilde! Tusen takk Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Tusen takk begge to! Må akseptere det u-unngåelige, etterbehandling av bilder. Tenkte jeg skulle starte med det bildet her. Ser jo selv at det er mye å ta tak i. Ville nok for mye. Neset og bakgrunn sloss. Det var så utrolig fint spill i vannet den kvelden. Det skjer noe når det regner litt og sola bryter frem igjen. Jeg er så utrolig glad i vann og er veldig opptatt av det. Så var det jo fint på andre siden og. Og det var stråler av lys mellom skyene, og et lys som jeg tror bare oppstår etter regnvær/skyet vær. Mindre blender skal jeg huske på Glemte vel da å nevne att med mindre blender må du ned tilsvarende på lukker om du ønsker samme lys som her.Min erfaring med mindre blender er att du klarer fange opp fargespillet en solnedgang kan gi;)Men her er sikkert mange andre måter å gjøre det på altså.. Tusen takk! Lenke til kommentar
40D Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg valgte å åpne dette bildet fremfor andre. Det var noe med fargene. Synes det er veldig kult som det er med sort bakgrund. Lenke til kommentar
40D Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Hvis du synes det samme kan du trykke endre bilde og velge bakgrundsfarge på linjen under bildet. Da blir det sort bakgrund fast. Det viste du kanskje? Alikavæla.... Lenke til kommentar
40D Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg synes de duse fargene i bakgrund passer fint til uskarpheten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg