Gå til innhold

BK: Kveldstime på Sundhaugen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk begge to!

Må akseptere det u-unngåelige, etterbehandling av bilder. Tenkte jeg skulle starte med det bildet her. Ser jo selv at det er mye å ta tak i. Ville nok for mye. Neset og bakgrunn sloss. Det var så utrolig fint spill i vannet den kvelden. Det skjer noe når det regner litt og sola bryter frem igjen. Jeg er så utrolig glad i vann og er veldig opptatt av det. Så var det jo fint på andre siden og.:) Og det var stråler av lys mellom skyene, og et lys som jeg tror bare oppstår etter regnvær/skyet vær. Mindre blender skal jeg huske på :)

Lenke til kommentar

Tusen takk begge to!

Må akseptere det u-unngåelige, etterbehandling av bilder. Tenkte jeg skulle starte med det bildet her. Ser jo selv at det er mye å ta tak i. Ville nok for mye. Neset og bakgrunn sloss. Det var så utrolig fint spill i vannet den kvelden. Det skjer noe når det regner litt og sola bryter frem igjen. Jeg er så utrolig glad i vann og er veldig opptatt av det. Så var det jo fint på andre siden og. :) Og det var stråler av lys mellom skyene, og et lys som jeg tror bare oppstår etter regnvær/skyet vær. Mindre blender skal jeg huske på :)

 

Glemte vel da å nevne att med mindre blender må du ned tilsvarende på lukker om du ønsker samme lys som her.Min erfaring med mindre blender er att du klarer fange opp fargespillet en solnedgang kan gi;)Men her er sikkert mange andre måter å gjøre det på altså..;)

Lenke til kommentar

Tusen takk begge to!

Må akseptere det u-unngåelige, etterbehandling av bilder. Tenkte jeg skulle starte med det bildet her. Ser jo selv at det er mye å ta tak i. Ville nok for mye. Neset og bakgrunn sloss. Det var så utrolig fint spill i vannet den kvelden. Det skjer noe når det regner litt og sola bryter frem igjen. Jeg er så utrolig glad i vann og er veldig opptatt av det. Så var det jo fint på andre siden og. :) Og det var stråler av lys mellom skyene, og et lys som jeg tror bare oppstår etter regnvær/skyet vær. Mindre blender skal jeg huske på :)

 

Glemte vel da å nevne att med mindre blender må du ned tilsvarende på lukker om du ønsker samme lys som her.Min erfaring med mindre blender er att du klarer fange opp fargespillet en solnedgang kan gi;)Men her er sikkert mange andre måter å gjøre det på altså.. ;)

Tusen takk! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...