DllInjexion Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei! Jeg lastet ned sånn audio decoder. Som konverterer.mp3 til .adf (Gta vc radio stasj. format) og tilbake fra .adf til .mp3. Men problemet er at når jeg legger inn f.ekss Get Busy.adf i Gta 3 vc/aduio/ og fjerner wild.adf og renamer get busy til wild.adf og så starter opp spillet, så hører jeg fortsatt ikke get busy, men den samme gamle wild musikken som jeg slettet. Hva må jeg gjøre for å fixe dette? takk Lenke til kommentar
simenn Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 du skal ha egen musikk inn i spillet? hvorfor ikke bare legge det i mp3 mappa inne i vice city mappa? Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 hm..så etter å ha lagt inn mp3 filene i mappa..hvordan hører jeg på det i bilen i gta vc? spesiell kanal? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ja. Når du har lagt MP3'r inn i mp3 directoryet får du en ny radiokanal som heter MP3 inne i spillet. Du hadde sikkert funnet det ut selv hvis du hadde GIDDA å starte spillet før du sprang på forumet og spurte igjen. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 radio kanalen som heter "mp3 player" faktisk, er det ikke sjokkerende? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 og er det noen vits i å bytte ut vice city musikken? den er jo sinnsykt konge fra før av! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 og er det noen vits i å bytte ut vice city musikken? den er jo sinnsykt konge fra før av! selv om musikken er den beste jeg har hørt i et spill hittil i år, kan man bli litt lei av de samme sangene om og om igjen. hadde vært kult om folk laget nye "radio-pakker" og la dem ut for nedlasting. litt mer iron maiden, bon jovi, gammel metallica og annen puddelrock. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 takker for svarene. Jeg innrømmer jeg var litt lat der :oops: Men kan man bare ha en mp3 fil? jeg putta inn flere men den spiller bare den ene. Må jeg merge sammen alle mp3ene til 1 fil? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 og er det noen vits i å bytte ut vice city musikken? den er jo sinnsykt konge fra før av! selv om musikken er den beste jeg har hørt i et spill hittil i år, kan man bli litt lei av de samme sangene om og om igjen. hadde vært kult om folk laget nye "radio-pakker" og la dem ut for nedlasting. litt mer iron maiden, bon jovi, gammel metallica og annen puddelrock. Det finnes jo da.. husker jeg lasta ned en grunge-only kanal. Putter inn linken om jeg kommer over den sida, som forøvrig hadde et greialt utvalg når det gjelder radiostasjoner. Er det noe jeg virkelig savner så må det være muligheten til å putte inn url'en til en ekte stasjon. En må seff være på nettet da. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 takker for svarene. Jeg innrømmer jeg var litt lat der :oops:Men kan man bare ha en mp3 fil? jeg putta inn flere men den spiller bare den ene. Må jeg merge sammen alle mp3ene til 1 fil? kansje det har noe å si hvordan rekkefølgen i mp3 mappa er? sang1 på topp; sang1 spillt først Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 takker for svarene. Jeg innrømmer jeg var litt lat der :oops:Men kan man bare ha en mp3 fil? jeg putta inn flere men den spiller bare den ene. Må jeg merge sammen alle mp3ene til 1 fil? kansje det har noe å si hvordan rekkefølgen i mp3 mappa er? sang1 på topp; sang1 spillt først Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bare kaste all den mp3 du vil ha inn der. Ikke noe mere hokus pokus. Den begynner gjerne random midt inne sanger osv. Alt mulig rart .. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 og er det noen vits i å bytte ut vice city musikken? den er jo sinnsykt konge fra før av! selv om musikken er den beste jeg har hørt i et spill hittil i år, kan man bli litt lei av de samme sangene om og om igjen. Jeg er såpass GTA-junkie at jeg måtte kjøpe CD-boksen med alle radiostasjonene.. (Boksen er forøvrig veldig billig, og tar seg pent ut selv mellom mer kredible CD-bokser) Og når det gjelder selve problemet i tråden her: Det er lurt å lage snarveier til dine mp3-er fremfor å kopiere alle inn i respektive mappe i spillet. På denne måten sparer du en del plass, du slipper doble oppføringer. Lenke til kommentar
id30 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 takker for svarene. Jeg innrømmer jeg var litt lat der :oops:Men kan man bare ha en mp3 fil? jeg putta inn flere men den spiller bare den ene. Må jeg merge sammen alle mp3ene til 1 fil? kansje det har noe å si hvordan rekkefølgen i mp3 mappa er? sang1 på topp; sang1 spillt først Man behøver bare å plassere en snarvei til mp3 låtene i MP3 mappen i GTA - VC mappen. Hvis jeg husker riktig så finnes det en instilling i options hvor man kan velge "random" eller noe slik....husker ikke helt og sitter ikke ved hjemmepc akkurat nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 og er det noen vits i å bytte ut vice city musikken? den er jo sinnsykt konge fra før av! selv om musikken er den beste jeg har hørt i et spill hittil i år, kan man bli litt lei av de samme sangene om og om igjen. Jeg er såpass GTA-junkie at jeg måtte kjøpe CD-boksen med alle radiostasjonene.. (Boksen er forøvrig veldig billig, og tar seg pent ut selv mellom mer kredible CD-bokser) Og når det gjelder selve problemet i tråden her: Det er lurt å lage snarveier til dine mp3-er fremfor å kopiere alle inn i respektive mappe i spillet. På denne måten sparer du en del plass, du slipper doble oppføringer. Hvor kjöpte du den CD-boksen? Mye betalte du? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 og er det noen vits i å bytte ut vice city musikken? den er jo sinnsykt konge fra før av! selv om musikken er den beste jeg har hørt i et spill hittil i år, kan man bli litt lei av de samme sangene om og om igjen. Jeg er såpass GTA-junkie at jeg måtte kjøpe CD-boksen med alle radiostasjonene.. (Boksen er forøvrig veldig billig, og tar seg pent ut selv mellom mer kredible CD-bokser) Og når det gjelder selve problemet i tråden her: Det er lurt å lage snarveier til dine mp3-er fremfor å kopiere alle inn i respektive mappe i spillet. På denne måten sparer du en del plass, du slipper doble oppføringer. Hvor kjöpte du den CD-boksen? Mye betalte du? DIVERSE ARTISTER / Grand Theft Auto: Vice City - Box Set (7CD) 319,- på www.platekompaniet.no. tror du ikke får den så mye billigere, på play.com skal de ha £30 for den.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Må jeg merge sammen alle mp3ene til 1 fil? drit i alt teknisk babbel, bare kopier/lim inn sanger inn i GTA VCmp3 mappa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå