Tor Rasmussen Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Den gang jeg kjøpte Asus P4S333 HK var det med brakett for ekstra USB porter og brakett for ekstra COM port slik at man bare kobler en kabel i hovekortet, setter braketten i en ledig pci-slot, så har man mer porter hvis man trenger. Nå, på mitt nye P4P800 var det ikke med noen braketter, og det integrerte lydkortet har ikke gameport. I brukermanualen er det bildet av en Gameport-brakett, men hverken Flexi-data eller komplett data har disse, eller kan skaffe disse ekstra brakettene. Jeg har ikke lyst å kjøpe et billig lydkort med gameport, men bare lyst å kjøpe en slik gameport. Noen som vet hvem som forhandler disse brakettene til Asus sine hovedkort ? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har du tenkt over at en slik brakett meget sannsynlig vil koste deg en god slump (300,- +) med frakt og oppkrav? Da kan du i stedet investere i en USB -> gameport konverter eller lignende. Finnes i de fleste datasjapper + Clas Ohlson. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå