Gå til innhold

Nyetablert bedrift søker råd

Anbefalte innlegg

Jeg har et par spørsmål angående markedsføring, jeg har nylig opprettet Minnepenner LTD, som er et limited selskap som leverer minne hardware til både private og bedrifts kunder. Dette er en online/relasjons basert forretning.

Jeg har hatt et stort fokus på å gjøre vår hjemmeside så lett som mulig www.minnepenner.com ved å lage det lett for kunden å få vårt produkt med noen få tastetrykk.

Jeg er nå i en tidlig fase og lurer på om noen kunne kommet med tips/strategi til hvordan jeg kunnet hatt markedsført vår bedrift/hjemmeside på en effektiv måte. Gjerne hørt historier av andre entreprenører her på forumet som er gått gjennom startfasen med en suksess start eller en start der de lærte hva som lønnet seg og ikke lønnet seg.

Mvh

Eier/Daglig leder Minnepenner LTD

Maciej Rafal Jakobsen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

To ting før jeg kommer med konstruktive tips.

1. Privatkunde og Bedriftskunde skrives i ett ord.

2. Siden din tar for lang tid å laste (3 sekunder). Prøv å optimaliser den så øker du sjansen for at kundene som besøker den faktisk tar i bruk tjenestene du yter.

Det beste tipset jeg har til deg angående markedsføring er å ta i bruk SEO og Google AdWords. Dette er to enkle strategier som fører til hyppig vekst. Facebook annonsering er også veldig effektivt i dagens samfunn.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...