E23Dude Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hei Jeg kjøpte en skinnjakke på LMC for 2 uker siden, og no så jeg at sømmene i den har gått opp og den har fått en stor åpning helt nede på armen Men jeg finner lenger ikke kvitteringen men jeg betalte med kort, Holder det med at jeg får en utskrift fra banken? Synes det er veldig dårlig at en sømmene skal gå opp etter bare 2 uker, men skinnjakken var jo flott så er interessert i og få en lik jakke tilbake Mvh Martin Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Som regel er det et krav at man viser til kvitteringen ettersom nettbanken bare viser summen og navnet på butikken, men ikke varen. Men vil nok tro at dersom de ansatte på denne butikken ikke er veldig vanskelige folk så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
Hansiman Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 vil tro følgende artikkel er gjeldende: http://www.dinside.no/887186/kontoutskrift-fungerer-som-kvittering så lenge du kan sannsynliggjøre kjøpet ditt skal dette være nok. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 En utskrift fra nettbanken skal holde lenge. det er som Hansiman skriver, kun nødvendig å sansynliggjøre kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå