nysgjerrigper123 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hei, er en gutt på 19-årene. Jeg finner ganske mange fine og attraktive jenter her og der, snakker mye med de og kommer nokså langt. Problemet er da jeg får vite at familien dems tjener "dårlig" i forhold til mine, og huset dems er ikke noe særlig fint, de bor på et stygt sted... Er dette unormalt å legge i grunn når jeg skal skaffe meg kjæreste? eller er dette ting jeg bare burde gi totalt F i? Lenke til kommentar
Populært innlegg affe90 Skrevet 24. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2012 Hva tror du selv? Det sier jo mye om deg da, om familens økonomi og bopel teller mer enn den "kjærligheten" du har til jenta? 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyd Skrevet 24. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2012 Er vel ikke foreldrenes hus og økonomi du skal dele livet med... Noe som jo er poenget med å finne seg en partner.. Er vel en litt overfladisk holdning i fra din side. 19 Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Ja, jeg skjønner selvsagt hvordan dere reagerer på det. Men jeg lurer bare på om det er noen andre her som har samme tankegang som meg, eller om det er jeg som er helt "mongo"? Lenke til kommentar
Populært innlegg Roger865 Skrevet 24. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2012 Du er mongo. 80 Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det virker veldig rart å se etter hvordan familien har det, da dette ikke skal ha så mye å si visst du har følelser for noen. Det er veldig vanskelig å få ordentlige svar på dette forumet fra tid til annen fordi sånn som jeg har oppfattet det så er ikke mesteparten så alt for gamle. Uansett så bør du endre det synet om du ikke vill oppfattes feil. Eller så kan du jo fortsette å lete etter den med den beste familien visst det er det du syns teller? Mitt problem er vell heller at det er turnoff når ei jente har skikkelige dumme meninger eller direkte meninger som er feil. Jeg vet ikke om det kan sammenlignes men det er vell mange som har en slags regel for hva som er frastøtende eller ei? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Symmetrical Skrevet 24. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2012 Med andre ord så er du en elitist som fokuserer mye på hvilken klasse du er en del av. Dersom du verdsetter mennesker så burde du ikke bry deg om deres økonomi og heller fokusere på dem som menneskelige individer og ikke pengesedler eller diamanter. 13 Lenke til kommentar
Nuppedupp Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Huff for noen kjerringer !! Be dem skaffe seg ny familie! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 25. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2012 Heller ei "fattig" søt og god jente, enn ei snobbete bitch av dimensjoner. 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pseudopod Skrevet 25. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Har du tenkt å snylte av foreldrene til dama/kona di? Om ikke, hvilken relevans har hennes foreldres inntekt? Jeg synes du skal droppe hele greia. Det er en betydelig sjangse for at hennes fremtid er penere uten deg. Endret 25. april 2012 av Pseudopod 17 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 om du har så mye penger spiller det vel ingen rolle? 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 vet ikke om jeg skal grine eller le. men det bør da vel være helt irrelevant, og om det ikke er det får du dra på nærmeste golfklubb/vinklubb å se om du finner ei søt og hyggelig jente der 4 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Du er 19 år og kommer sikkert til å flytte ut snart, til et mye styggere sted enn det foreldrene til dine dater har. Uamsett, hvis du går etter de aller peneste jentene har de somregel ganske velstående familier med mye penger, selvfølgelig med untak, men det er noe jeg har lagt merke til her jeg bor ihvertfall. Har sikkert noe med at fedre som tjener veldig bra, finner seg attraktive koner som igjen gir attraktive barn... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 I utgangspunktet så ville eg sagt skam deg. Men sett i forhold til dine andre innlegg/tråder på dette forumet så ser eg absolutt bakgrunnen for at du vil sikre fremtiden din. Noen velger god utdannelse og/eller god jobb, andre sørger for pengesterke svigerforeldre. Andre ville eg prøvd å overbevise om hvor overflatisk det er. Men for din del er det kanskje det sterkeste kortet ditt. Go for it! 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Om du har så mye penger kan du vell leie en av kardashian søstrene? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Er dette unormalt å legge i grunn når jeg skal skaffe meg kjæreste? eller er dette ting jeg bare burde gi totalt F i? Ja til begge, din snobb. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kom an, folkens. Hans følelser er like genuine som deres selv om de ikke er like politisk korrekte. Jeg tror det er helt naturlig å se på hvor folk kommer fra, det er en del av totalpakken. Problemet her er at økonomien spiller oss et puss - den beveger seg ikke i takt med genene og er ikke rettferdig. Derfor sier det ikke nødvendigvis noe om et individ hvilken økonomi det har, selv om det er nærliggende å tro det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hei, er en gutt på 19-årene. Jeg finner ganske mange fine og attraktive jenter her og der, snakker mye med de og kommer nokså langt. Problemet er da jeg får vite at familien dems tjener "dårlig" i forhold til mine, og huset dems er ikke noe særlig fint, de bor på et stygt sted... Er dette unormalt å legge i grunn når jeg skal skaffe meg kjæreste? eller er dette ting jeg bare burde gi totalt F i? Nei, det er helt logisk hvis materielle ting har større betydning enn det individer har for deg. Lenke til kommentar
Illuminatum Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hei, er en gutt på 19-årene. Jeg finner ganske mange fine og attraktive jenter her og der, snakker mye med de og kommer nokså langt. Problemet er da jeg får vite at familien dems tjener "dårlig" i forhold til mine, og huset dems er ikke noe særlig fint, de bor på et stygt sted... Er dette unormalt å legge i grunn når jeg skal skaffe meg kjæreste? eller er dette ting jeg bare burde gi totalt F i? Med andre ord så er du en elitist som fokuserer mye på hvilken klasse du er en del av. Dersom du verdsetter mennesker så burde du ikke bry deg om deres økonomi og heller fokusere på dem som menneskelige individer og ikke pengesedler eller diamanter. Med slikt språk TS er han neppe i " høyere sosialt lag" og lite som skulle støtte elitisme. Selv har jeg aldri brydd meg om hvilken "klasse" kjærester har hatt, men må innrømme at jeg slet litt når familien til ei jeg var sammen med røkte inne, hadde dårlig kosthold og veldig negativt fokus på alt. Tross alt arver man gjerne holdninger hjemmefra. Selv har vi stort hus med svømmebasseng, båter og hytte på sørlandet. Om ett av våre barn blir sammen med ei jente fra østkanten bryr det meg mindre, bare hun er trivelig og selv har litt ambisjoner. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Du er 19 år og kommer sikkert til å flytte ut snart, til et mye styggere sted enn det foreldrene til dine dater har. Uamsett, hvis du går etter de aller peneste jentene har de somregel ganske velstående familier med mye penger, selvfølgelig med untak, men det er noe jeg har lagt merke til her jeg bor ihvertfall. Har sikkert noe med at fedre som tjener veldig bra, finner seg attraktive koner som igjen gir attraktive barn... Eller at ungjentene da har mer lommepenger å bruke på sminke, trening, utsette studier og fokusere på ''skjønnhet'' osv. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå