Herr Brun Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ikke noe om usportlig i reglene? Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Begynner og få følelsen av at Chelsea tar denne og går til finalen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Begynner og få følelsen av at Chelsea tar denne og går til finalen. Ihvertfall om vi får innpå Torres Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Begynner og få følelsen av at Chelsea tar denne og går til finalen. Håper det, ingenting hadde frydet meg mer. Og jeg er ikke chelseasupporter engang. 5 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Som "nøytral" supporter så håper jeg Barca går videre, for fytti grisen Chelsea er kjedelige. 4 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ikke noe om usportlig i reglene? Jo, usportlig opptreden er gult kort. Så da er det å tolke om dette er voldelig eller usportlig oppførsel, det første gir rødt. For meg er det usportlig, men grenser til voldelig siden det skjer helt uprovosert og langt borte fra der noe skjer, så ingen problem med at det dømmes rødt. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Som "nøytral" supporter så håper jeg Barca går videre, for fytti grisen Chelsea er kjedelige. Du er fan av støttepasninger, filming og sutring? 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det er ekstremt usportslig, men langt fra "voldelig". Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Som "nøytral" supporter så håper jeg Barca går videre, for fytti grisen Chelsea er kjedelige. Du er fan av støttepasninger, filming og sutring? Som "nøytral" supporter så håper jeg Barca går videre, for fytti grisen Chelsea er kjedelige. Du er fan av støttepasninger, filming og sutring? Han er fan av lag med ti mann som fyrer fremover med alt de har av spillere og spiller på høy risiko mot verdens beste fotballag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Som "nøytral" supporter så håper jeg Barca går videre, for fytti grisen Chelsea er kjedelige. Du er fan av støttepasninger, filming og sutring? Heller støttepasninger, filming og sutring enn måkeball, filming og sutring.. Edit: Begge deler er jævlig kjedelig dog Endret 24. april 2012 av Stefan_B Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Enig der fnats. Går vi ut i kveld gjør vi det med hodet hevet. Vi er videre med dette resultatet allikevel vil vi ha mer! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ikke noe om usportlig i reglene? Så vidt jeg har skjønt det blir alle usportslige handlinger (viljehands, med mindre det forhindrer et mål, filming, drøying av tid o.l.) belønnet med gult kort, mens alt som går på vold o.l. blir belønnet med direkte rødt. Skulle ønske at jeg hadde tatt dommer-kurset før denne diskusjonen, så hadde jeg kanskje kunne sagt det med regelboka i hånda Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) stefan_b: Vi er 10 mann så ja det blir litt måkeball, men vi er langt mer offensive enn vi var på SB. Fy faen Drogba. Vi er 10 mann og du legger deg ned. Er det mulig Endret 24. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det er ekstremt usportslig, men langt fra "voldelig". Ivanovic ble utestengt i flere kamper for å ha slått en spiller i siden, ikke livsfarlig eller "voldsomt stor sjanse for skade" der heller, men det sier litt om hvor linja ligger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hva faen? Fikk Messi gult kort ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Og der skulle Messi vært utvist Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Skulle vært Messis 2. gule. Skulle hatt gult for å skubbe Lampard i 1. omgang. Lampard "glemte" dessverre å kaste seg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Oops, den var stygg fra Lampard Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 For ei fitte Fabregas har blitt. I Arsenal hadde han respekt - nå er han på linje med Busquest. Er dette noe hemmelig trening Barcelona holder på med? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 For ei fitte Fabregas har blitt. I Arsenal hadde han respekt - nå er han på linje med Busquest. Er dette noe hemmelig trening Barcelona holder på med? Dette var noe han holdt på med i Arsenal også, han har alltid vært slik, men så kom han jo opprinnelig fra Barca da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå