Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Terry sier forresten at det var Sanchez som rygget inn i han... HAHA Seriøst? Haha, hvor hørte du det? Da endrer jeg oppfatning, soleklart rødt til cunten! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Så ikke straffesituasjonen, var det feil idømt? Hvem diva? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Latterlig at dette i det hele tatt er diskusjon om.. 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Helt uforståelig at Messi ikke får rødt. Brutal dytting. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Voldelig oppførsel = rødt, Usportslig oppførsel er ikke rødt. Jeg ser på det der som like voldelig som at en spiss gir en liten albue før han vender stopperen bort, noe som skjer konstant. Gult og frispark. Så å "sparke" en spiller i ryggen når ballen ikke er i nærheten kvalifiserer kun til usportslig oppførsel? Hvor alvorlig må noe sånt være før det kan bli kalt vold? Jeg siterer nasjonalt kunnskapssenter: For å regnes som vold må handlingen resultere i, eller ha høy sannsynlighet for å resultere i død, fysisk eller psykisk skade, eller mangelfull utvikling. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det er rødt kort til JT. Jeg ser det til og med. Det er bra dommere slår ned på det. Synd at det er Terry som skal bli slått ned på. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Helt uforståelig at Messi ikke får rødt. Brutal dytting. Sikker på at det ikke var et slag? Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Så ikke straffesituasjonen, var det feil idømt? Hvem diva? Fabregas som kasta seg så det sang etter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Helt uforståelig at Messi ikke får rødt. Brutal dytting. Ja. Det er typisk at den lille gutten skal kunne gjøre som han vil. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Terry sier forresten at det var Sanchez som rygget inn i han... HAHA Seriøst? Haha, hvor hørte du det? Da endrer jeg oppfatning, soleklart rødt til cunten! Ser på stream selv, men der sa Terry hvertfall akkurat det der ifølge mannen på sidelinja. Han sa også noe som at han aldri ville gjort noe slikt i det hele tatt.. tatt fra twitter: "John Terry "There's no way I do something deliberately like that" Som sagt. Skjønner ikke hvordan folk kan diskutere det engang.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Straffen er dive og burde ikke vært en straffe, men skjønner ikke at folk kan diskutere det røde kortet engang. Terry går inn for å gi Sanchez et "dead leg" utifra bildene. Det er så usportslig som man får det og heldigvis lykkes han ikke og linjedommeren oppfatter hva som skjer. Er rett og slett udiskuterbart spør du meg.. Altså, skal man kun ta reglene i betraktning så er det rødt, det er jo voldelig oppførsel, ikke tvil en gang. Men måten Sanchez kaster seg på etterpå gjør at man får en bismak av hele situasjonen, hadde han ikke kastet seg så ville det neppe blitt rødt og der er hele problematikken, er det en sport hvor alle slike forseelser skal straffes så må man begynne å ta alt av lignende situasjoner også, deriblandt albuer fra spisser mot forsvarsspillere som Hyrlen nenver. Det blir jo til slutt en diskusjon om hva slags fotball man ønsker å se. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Skal man først legge listen så lavt kan så kan man faen meg dømme på dytting også. Eller når Fabregas prøver å dra ned Lampard som den klysen. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Kalou utpå også ja, fin samling med Bosingwa og Kalou. Gz Barca Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Skjønner ikke hvorfor Mata skal være rævva hver gang vi trenger han. Hadde UEFA hatt baller så hadde de straffet Messi i etterkant og evt gjort så han misser finalen. Endret 24. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Blir spennende å se om cech får rødt kort i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Haha... Bra dommern gir etter Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 dommeren er så jævla påvirket av de stygge faenskapene Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Voldelig oppførsel = rødt, Usportslig oppførsel er ikke rødt. Jeg ser på det der som like voldelig som at en spiss gir en liten albue før han vender stopperen bort, noe som skjer konstant. Gult og frispark. Så å "sparke" en spiller i ryggen når ballen ikke er i nærheten kvalifiserer kun til usportslig oppførsel? Hvor alvorlig må noe sånt være før det kan bli kalt vold? Jeg siterer nasjonalt kunnskapssenter: For å regnes som vold må handlingen resultere i, eller ha høy sannsynlighet for å resultere i død, fysisk eller psykisk skade, eller mangelfull utvikling. Rødt kort (utvisning) kan gis ved, - voldsom takling - voldelig oppførsel - spytting på motspiller - Med vilje forhindre motstanderlaget sjansen til å skåre mål ureglementert. - at man mottar sitt andre gule kort. Så har det vel også noe å si om de er i en duell eller ikke, Terry går uprovosert hen og kne-sparker en mann i ryggen, dithen kan det tolkes inn under voldelig oppførsel. Sitatet mitt er hentet fra Fotballen.eu. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Gi fra deg fløyta til publikum a dommer. Gjør nøyaktig som dem seier uansett. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Skjønner ikke hvorfor Mata skal være rævva hver gang vi trenger han. Hadde UEFA hatt baller så hadde de straffet Messi i etterkant og evt gjort så han misser finalen. De straffet ikke det her. Ikke faen om de gjør noe med det der. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå