Tåkefyrste Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hjelpe meg for en sport dette har blitt hvis folk mener slikt er direkte rødt... Frispark - ja, rødt? - Langt i fra. Man må tåle litt kontakt, og å kalle det et spark mot kneet er å overdrive like mye som sanchez. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hvordan kan folk mene dette var billig? Det er et soleklart rødt kort uansett om Alexis overspiller eller ikke. Dette her skjer hver uke i Premier League. Mye styggere saker også. Enig med Hurlen på forrige side. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Så utrolig skuffet. dette blir 45 min jeg kommer til å angre på jeg ser:\ Lenke til kommentar
robolai Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Det var et soleklart gult kort... Endret 24. april 2012 av robolai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Messi bomma. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 straffe...faen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Si meg, Drogba er da vitterlig på ball? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Oioioi straffe og barca bom ! Vanvittig kamp! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 KOM IGJEN DA DOMMER KØDD!!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hoi! Denne kampen har virkelig alt! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Terry sier han ikke gjorde det med meningen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Voldelig oppførsel = rødt, Usportslig oppførsel er ikke rødt. Jeg ser på det der som like voldelig som at en spiss gir en liten albue før han vender stopperen bort, noe som skjer konstant. Gult og frispark. Så å "sparke" en spiller i ryggen når ballen ikke er i nærheten kvalifiserer kun til usportslig oppførsel? Hvor alvorlig må noe sånt være før det kan bli kalt vold? 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Håpløst idømt straffespark også, det der er en dive av dimensjoner. Det er så latterlig hvor lite som skal til før det kommer til kampavgjørende dommeravgjørelser, men jeg synes nesten litt synd på dommerne også - hva skal til for at de klarer å skille slikt som dette fra de virkelige forseelsene? Ellers enig med Hyrlen på forrige side. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Dive, bom... Dersom dette ender med at Barcelona går ut, kunne det ikke skjedd på en værre måte. Terry sier forresten at det var Sanchez som rygget inn i han... HAHA Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Dytten til Messi der er like rød som JT sitt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Straffen er dive og burde ikke vært en straffe, men skjønner ikke at folk kan diskutere det røde kortet engang. Terry går inn for å gi Sanchez et "dead leg" utifra bildene. Det er så usportslig som man får det og heldigvis lykkes han ikke og linjedommeren oppfatter hva som skjer. Er rett og slett udiskuterbart spør du meg.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå