Gå til innhold

Kamptråd Chelsea- Barcelona

TurtelWar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns ikke det er rødt. Usportslig ja, voldelig nei. Må snart begynne å gi rødt når spisser trør stopperne på tærne, samt videodømming på stoppere som kliper. Faen så glad for at den stygge driten ikke havna i United.

At JT får rødt er likevel fornøyelig, ihvertfall noe positivt å ta med videre fra denne kampen.

Lenke til kommentar

Ah - som United-supporter er dette verst av to onder. Jeg ønsker at begge disse lagene taper i finalen mot Real eller Bayern. 10 sekund før Ramires scorer tenker jeg "Ramires og Cole ser ut til å være de eneste som fortsatt har tro på egne ferdigheter".

Chippen var magisk - men det venter 45 vanskelige minutter. Barca er så gode offensivt at de driter i å spille forsvar.

Lenke til kommentar

For en merkelig omgang. Chelsea fortsetter med å spille egentlig ganske dårlig defensivt med tanke på at de har 10 mann bak ballen, men Barcelona fortsetter litt med å sløse. Så scorer endelig Barcelona, og vi får NOK en kontroversiell utvisning fordel Barca. Tipper det der er noe Terry gjør et par ganger per kamp, og det er jo ikke mye han gjør. Likevel, kan oppfattes som spark. Jeg synes det var veldig strengt. Sanchez gjorde i alle fall det meste ut av det.

Fortsetter uansett med at Barcelona gjør enda en sliå-up som har ødelagt sesongen deres hittil. De uttallelige håpløse uavgjortene, og måten de slipper inn mot Chelsea*2 og Real i helgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...