Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Tenk dette scenarioet. Vi går videre på bortemålet. Messi tar ikke CL rekorden i år! 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Rart at Barca har en så middelmådig keeper. Middelmådig. ZZZZZ Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 viasat sport fuck meg hardt og lenge... helvettes idioter hele gjengen!! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Rart at Barca har en så middelmådig keeper. Middelmådig. ZZZZZ Du er uenig? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 BINGO! (forresten) fikk den på den siste «du verden» http://p3.no/rikeste/stokkebingo/ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Selvsagt er jeg uenig. Er ingen middelmådigheter på banen i dag. Det verste moteordet som brukes av netthelter om dagen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ramires går vel til City i sommer. Eller Barca. Om Terry ikke hadde vært idiot hadde det stått 1-1 nå og 11-11 på banen. Da hadde vi tatt dette, helt sikkert. Nå har vi ca en snøballs sjanse i helvete. Fy faen så sur jeg er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Terry får gå ut med pressemelding i morgen å beklage. No way han bare gjemmer seg i skam nå. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Flere som sliter med Viaplay? Bildet har vært perfekt hos meg i hele kampen, god kvalitet og ingen buffring. Men lyden falt bort fra sendinga rett etter scoringa. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hva mener folk rødt eller ikke? Latterlig av Terry, men hvordan forklarer Alexis det teatralske? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Selvsagt er jeg uenig. Er ingen middelmådigheter på banen i dag. Det verste moteordet som brukes av netthelter om dagen. Tror jeg snakket over hodet på deg, men nok om det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg syns ikke det er rødt. Usportslig ja, voldelig nei. Må snart begynne å gi rødt når spisser trør stopperne på tærne, samt videodømming på stoppere som kliper. Faen så glad for at den stygge driten ikke havna i United. At JT får rødt er likevel fornøyelig, ihvertfall noe positivt å ta med videre fra denne kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Lol. Det er sånn. Terry sparker. Sanchez "Hva var det?" 2 sek senere. Å, Terry sparket meg - best å prøve å gjøre det meste ut av det. Det slik folk ser ut når James Bond har skøti dem med Glock i rævva. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ah - som United-supporter er dette verst av to onder. Jeg ønsker at begge disse lagene taper i finalen mot Real eller Bayern. 10 sekund før Ramires scorer tenker jeg "Ramires og Cole ser ut til å være de eneste som fortsatt har tro på egne ferdigheter". Chippen var magisk - men det venter 45 vanskelige minutter. Barca er så gode offensivt at de driter i å spille forsvar. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 For en merkelig omgang. Chelsea fortsetter med å spille egentlig ganske dårlig defensivt med tanke på at de har 10 mann bak ballen, men Barcelona fortsetter litt med å sløse. Så scorer endelig Barcelona, og vi får NOK en kontroversiell utvisning fordel Barca. Tipper det der er noe Terry gjør et par ganger per kamp, og det er jo ikke mye han gjør. Likevel, kan oppfattes som spark. Jeg synes det var veldig strengt. Sanchez gjorde i alle fall det meste ut av det. Fortsetter uansett med at Barcelona gjør enda en sliå-up som har ødelagt sesongen deres hittil. De uttallelige håpløse uavgjortene, og måten de slipper inn mot Chelsea*2 og Real i helgen. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 snipe snapp snute da er chelsea ute Snipp snapp snute da var ikke chelsea ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå