^fmj Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg hører ikke noe galt i kommenteringen. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg hører ikke noe galt i kommenteringen. Enig. Han er ganske i ekstase etter det første målet til Chelsea, som var en perle. Mens Torres sprang 50m alene med keeper før han goallet - og da var det mer rolig i starten før han bygget på videre. Syns ikke det var noe problem, jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Jeg hører ikke noe galt i kommenteringen. Neivel. Eg ser ikke noe galt i å kommentere kommenteringen hans heller. Vil du kommentere kommentarene videre? Endret 24. april 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Altså, Stokke er -ingenting- i forhold til Neville når Torres putta. Herremin! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Den orgasmen til Neville er jo bare herlig. Fra twitter: Ryktene sier Pep tar farvel med spillere og klubb, spillere og støtteapparat enda i garderoben på CN! #viasatfotball #cplus #2fx Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Spent på hvor mye hold det er i det der. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Han gjør det, men det er sånn de er. De jubler mest sikkert pga. målet er pent i tillegg. Derimot er han relativt lav i stemmebruken kontra enn nøytral kommentator (Neville) Var Neville nøytral? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg kan ikke trekke noen tråder til hvorfor han skulle elske Chelsea og derfor være partisk. Neville har vel mer erfaring over hvor mye slike mål betyr for en spiller og itillegg er det vel også Torres som avgjorde. Synes Neville virker ganske nøytral når han kommenterer kamper, men det er fult mulig jeg ikke får med meg alt som sies. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Såklart han er partisk og holder med det engelske laget i en kamp som blir sendt på engelsk tv. 2 Lenke til kommentar
JUL Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ligge under 2-0 mot Barcelona, på camp nou, med kapteinen utvist, 50 min igjen av kampen. Da tenkte jeg kalassiffer og total utklassing men det ble det ikke. Beste kampen jeg har sett som nøytral supporter på lenge. Drogba overrasket vel mest i forhold til første kamp, ligger vel nesten ikke nede denne gangen og er utrolig sterk på utspark fra cech. Fire pene mål. To overtidmål. Riktig dømt offsidemål. feilaktig(?) dømt straffe. Straffebom (Av Messi!) Kapteinen utvist i 1. omgang. For en kamp! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Den orgasmen til Neville er jo bare herlig. Fra twitter: Ryktene sier Pep tar farvel med spillere og klubb, spillere og støtteapparat enda i garderoben på CN! #viasatfotball #cplus #2fx Jaha? Veldig sært. Sesongen er ikke over. Utenkelig at han får sparken nå rett før sesongslutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Da tenkte jeg kalassiffer og total utklassing men det ble det ikke. Beste kampen jeg har sett som nøytral supporter på lenge. Tenkte det samme selv, så jeg slo av lyden på streamen og byttet fane. Så kom plinget fra VG Live, og lyden var kjapt på igjen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har ikke følgt med så mye i tråden her, men er det bare jeg som synes straffen til Barcelona er veldig billig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har ikke følgt med så mye i tråden her, men er det bare jeg som synes straffen til Barcelona er veldig billig? Syns også den var billig, som div. andre ting dommeren delte ut ved hyling fra publikum. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hverken hoveddommer eller linjedommer markerer for straffe. Det er soppen bak mål som dømmer straffen. Cesc kaster seg over føttene til Drogba og får en ekstremt billig straffe. Cesc prøvde også å få frispark rett utenfor 16-meteren i 1. omgang. I samme situasjon skubber Messi Lampard, men Lampard glemte å kaste seg bakover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Det gule kortet til Cech var også latterlig. Kan være enig at han dro ut tiden, men når han fikk det gule var han strengt talt og henta ballen, la den på streken og så kom kortet. Edit: kort oppsummert var dommeren mer på Barca sin side og chelsea "vant" likevel :-) Endret 25. april 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Cech fikk vel kortet fordi han plukket opp ballen som lå på bakken 1 meter foran seg i stedet for å bruke ballen ballgutten kastet på ham i det han skulle bøye seg ned. Igjen nissen bak mål som var synderen tipper jeg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kommentatorne mente det var fordi han sparket ballen ved et "uhell" lenger bort slik at han måtte gå lenger for å hente den. Uansett, Cech brukte søvndyssende lang tid på hvert utspark, det skal sies. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Morro at alle PL-supporterne her plutselig blir Chelsea-supportere. Tviler på at Barcasupporterne håper Real Madrid vinner CL. Jeg synes det blir litt for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå