Gå til innhold

Kamptråd Chelsea- Barcelona

TurtelWar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende kamp, og fullt fortjent seier til Chelsea!

Usaklig spennende, og selv om jeg ikke har vært spesielt glad i Torres etter 31.01.2011, så må jeg faktisk si når jeg ser bildene etter kampen, at jeg unner han den scoringen.

Lenke til kommentar

Barcelona var mer dårlige enn Chelsea var gode. Jeg vet dere har hørt det før, men forventer thrashing i finalen, uansett motstander. Får bare håpe det blir Bayern som står for den.

Uansett. Viktigere finaler enn CL som spilles i slutten av Mai.

Viktigere finaler enn CL? Do tell.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det her viser ihvertfall at man kan slå Barcelona om man bare er kyniske nok, og ikke absolutt må angripe og presse på som faen slik mange her på forumet mente etter forrige kamp.

Man kan også vinne millioner i lotto selv om man bare spiller 1 gang i livet også.

Er fortsatt enig med de(Teipball?) som sier at høyt press og god defensiv struktur er måten å ta ned Barcelona på. Med tanke på pengegallop som brukes på spillere skulle jeg likevel gjerne sett noen faktisk utspille et lag der 9 fra start er fra eget akademi.

Lenke til kommentar

Barcelona var mer dårlige enn Chelsea var gode. Jeg vet dere har hørt det før, men forventer thrashing i finalen, uansett motstander. Får bare håpe det blir Bayern som står for den.

Viktigere finaler enn CL? Do tell.

West Ham må sannsynligvis ut i play-off. Alt er relativt :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, trodde dere satset på direkte opprykk jeg, det er vel ikke helt kjørt ennå?

Lenke til kommentar

Hehe, trodde dere satset på direkte opprykk jeg, det er vel ikke helt kjørt ennå?

Vi må vinne med 3 hjemme mot defensivt sterke Hull, samtidig som Southampton må få uavgjort hjemme mot Coventry som allerede har rykket ned. Håper i det lengste, men ser at play-off er det mest sannsynlige. Frykter og tror vi ryker mot Birmingham i play-offen uansett da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...