Muggkaare Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det her viser ihvertfall at man kan slå Barcelona om man bare er kyniske nok, og ikke absolutt må angripe og presse på som faen slik mange her på forumet mente etter forrige kamp. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hvem er det som egentlig er ute? Ivanovic, Terry, Meireiles, Ramires? Stemmer det. Så blir vel Bos - Cahill - Luiz (?) - Cole Og Essien - Lampard - Mikel og Essien på midten. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Spennende kamp, og fullt fortjent seier til Chelsea! Usaklig spennende, og selv om jeg ikke har vært spesielt glad i Torres etter 31.01.2011, så må jeg faktisk si når jeg ser bildene etter kampen, at jeg unner han den scoringen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Barcelona var mer dårlige enn Chelsea var gode. Jeg vet dere har hørt det før, men forventer thrashing i finalen, uansett motstander. Får bare håpe det blir Bayern som står for den. Uansett. Viktigere finaler enn CL som spilles i slutten av Mai. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det her viser ihvertfall at man kan slå Barcelona om man bare er kyniske nok, og ikke absolutt må angripe og presse på som faen slik mange her på forumet mente etter forrige kamp. Helt riktig. Det handler om å vinne. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det er bra Barca hatere får noe å hjuble over. Yeap, det skal "hjubles" hele kvelden. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Er så usaklig av Terry å si at han ikke er typen som gjør sånne ting.. Han gjorde jo det.. lol Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Barcelona var mer dårlige enn Chelsea var gode. Jeg vet dere har hørt det før, men forventer thrashing i finalen, uansett motstander. Får bare håpe det blir Bayern som står for den. Uansett. Viktigere finaler enn CL som spilles i slutten av Mai. Viktigere finaler enn CL? Do tell. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ZPO_jd2WwgU&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det her viser ihvertfall at man kan slå Barcelona om man bare er kyniske nok, og ikke absolutt må angripe og presse på som faen slik mange her på forumet mente etter forrige kamp. Man kan også vinne millioner i lotto selv om man bare spiller 1 gang i livet også. Er fortsatt enig med de(Teipball?) som sier at høyt press og god defensiv struktur er måten å ta ned Barcelona på. Med tanke på pengegallop som brukes på spillere skulle jeg likevel gjerne sett noen faktisk utspille et lag der 9 fra start er fra eget akademi. Lenke til kommentar
frds Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Latterlig av Terry. Utrolig godt kjempet av resten. Chelsea Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Barcelona var mer dårlige enn Chelsea var gode. Jeg vet dere har hørt det før, men forventer thrashing i finalen, uansett motstander. Får bare håpe det blir Bayern som står for den. Uansett. Viktigere finaler enn CL som spilles i slutten av Mai. Viktigere finaler enn CL? Do tell. West Ham må sannsynligvis ut i play-off. Alt er relativt 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Barcelona var mer dårlige enn Chelsea var gode. Jeg vet dere har hørt det før, men forventer thrashing i finalen, uansett motstander. Får bare håpe det blir Bayern som står for den. Uansett. Viktigere finaler enn CL som spilles i slutten av Mai. Hehe, trodde dere satset på direkte opprykk jeg, det er vel ikke helt kjørt ennå? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Messi er heller ikke tidenes mest scorende i CL. Han har heller aldri scoret mot Chelsea. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Barcelona var mer dårlige enn Chelsea var gode. Jeg vet dere har hørt det før, men forventer thrashing i finalen, uansett motstander. Får bare håpe det blir Bayern som står for den. Uansett. Viktigere finaler enn CL som spilles i slutten av Mai. Hehe, trodde dere satset på direkte opprykk jeg, det er vel ikke helt kjørt ennå? Vi må vinne med 3 hjemme mot defensivt sterke Hull, samtidig som Southampton må få uavgjort hjemme mot Coventry som allerede har rykket ned. Håper i det lengste, men ser at play-off er det mest sannsynlige. Frykter og tror vi ryker mot Birmingham i play-offen uansett da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Overskriften på Nettavisen: Terry er en forbanna idiot! RAGE <3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Haha, Nettavisen og de andre dritavisene fikk ikke runke til Messi og co i kveld, ikke rart de er mad. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Venter på pressemeldingen fra Viasat nå! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hahaha, Fjørtoft er seriøst tilbakestående, men selvironi det har han! Fist-bro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå