Gå til innhold

Kamptråd Chelsea- Barcelona


TurtelWar

Anbefalte innlegg

NECRO!!!! HVA SA JEG!!!!!! FØKK MEG BAKLENGS!

 

Men ville du fremdeles startet med Torres fremfor Drogba? Drogba vant ballen sinnsykt mange ganger før han ble dritsliten og ikke orket noe mer.

 

Er bare å gratulere Chelsea-fansen, forresten. Håpe dere taper så det suser i finalen.

 

Nei. Jeg tar tilbake at jeg vil starte med Torres, men Torres blir en viktig brikke i spillet mitt!

 

BTw. ser tilbake på innlegget ditt fnats!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det laget som møter Chelsea i finalen, må maltraktere dette stygge laget. Kun parkering av buss, ikkje mye underholdende spill fra dem.

 

HAHHAA. De scorer med en mann mindre også. U mad?

 

Så klart er eg forbanna. Frustrerende å se et lag dominere en kamp uten å få med seg noe.

Lenke til kommentar

Aiaiai, dette blir en utrolig spennende CL-finale på mange måter. Blir ekstra spesielt hvis det til slutt blir Arsenal/Chelsea/Newcastle/Spurs som alle slåss om 3-4. i PL, stakkars det laget som tar 4. hvis Chelsea mot alle odds skulle finne på å vinne CL.

 

Vinner Chelsea CL og Newcastle klarer 4. plassen skal jeg gå postal. Føffaen.

Lenke til kommentar

Flaut!

 

Herremin så forferdelige Barcelona har vært denne uka. Er nesten ikke til å kjenne igjen. Guardiola og Messi laaaaangt under pari.

 

På samme måte er det flaut for Chelsea. Så mange millioner med rubler og så er dette hva man står igjen med. Barca-runkingen går begge veier, for det var ikke måte på hvordan engelskmennene på Sky roste Chelsea opp i skyene i denne kampen. Sorry hvis jeg sprekker boblen til fansen til Chelsea, men det er på ingen måte fortjent at de er i finalen. De har faktisk ikke vært noe spess gode i disse matchene heller, men med Barcelona så langt under pari og tusen liter med flaks så er det ikke særlig til prestasjon.

 

Uansett, dersom det blir Real, så har jeg ikke annet enn å håpe på Chelsea i finalen. Tror ikke jeg kunne taklet å se Mourinho og Ronaldo som nye konger av fotball-europa. Bayern er mitt siste håp, selv om jeg på langt nær er noen fan av dem...

 

Flaut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det laget som møter Chelsea i finalen, må maltraktere dette stygge laget. Kun parkering av buss, ikkje mye underholdende spill fra dem.

 

HAHHAA. De scorer med en mann mindre også. U mad?

 

Så klart er eg forbanna. Frustrerende å se et lag dominere en kamp uten å få med seg noe.

 

lol

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...