Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 For ei fitte Fabregas har blitt. I Arsenal hadde han respekt - nå er han på linje med Busquest. Er dette noe hemmelig trening Barcelona holder på med? Dette var noe han holdt på med i Arsenal også, han har alltid vært slik, men så kom han jo opprinnelig fra Barca da ... Synes han var bedre da. Så bedre ut på håret i Arsenal og. Ser ut som han nettopp har stått opp.Uansett så er det idiotisk av han. 1 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Barcelona ser så mye bedre ut siden Chelsea står så lavt..Ett Chelsea med 11 mann på banen kunne lett presset Barca høyt som Real gjorde Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 For ei fitte Fabregas har blitt. I Arsenal hadde han respekt - nå er han på linje med Busquest. Er dette noe hemmelig trening Barcelona holder på med? Dette var noe han holdt på med i Arsenal også, han har alltid vært slik, men så kom han jo opprinnelig fra Barca da ... Synes han var bedre da. Så bedre ut på håret i Arsenal og. Ser ut som han nettopp har stått opp.Uansett så er det idiotisk av han. Enig. Ser ut som en vestkantgutt eller no nå. 2 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) @TurtelWar Ikke lett, men de kunne ha klart det.. Endret 24. april 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Barcelona ser så mye bedre ut siden Chelsea står så lavt..Ett Chelsea med 11 mann på banen kunne lett presset Barca høyt som Real gjorde Sånn som de gjorde på stamford bridge? Oh wait... 2 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Nei no må Matteo ta ut Drogba.. Han ser helt tom ut Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 "Barcelona har nå 557 vellykkede pasninger, mot Chelseas 90." HA HA! 3 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Nærmest komisk hvordan Barcelona skal fremstå perfekte. En Alves inn i boksen velger heller å lobbe ut til Iniesta som står på motsatt kant - utenfor feltet. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Barcelona ser så mye bedre ut siden Chelsea står så lavt..Ett Chelsea med 11 mann på banen kunne lett presset Barca høyt som Real gjorde Sånn som de gjorde på stamford bridge? Oh wait... De gjorde det ikke på SB.. Jeg vil si Chelsea har spillerne til det, og da tenker jeg spessielt på Ramires, som er helt fantastisk mot lag som Barcelona Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Newcastle duden: torres kommer på! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Felles Chelsea-supportere. Vær faen meg stolt over laget deres. I det jeg skriver dette er vi 10 minutter unna en Champions League-finale. Helt uvirkelig om vi kan se tilbake på dette om 15 min å si at vi lyktes. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Oioioi stolpeskudd! DRAMA! I love it! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Faen Torres. Helvete hvis du hadde jinxa meg der. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 "Barcelona har nå 557 vellykkede pasninger, mot Chelseas 90." HA HA! og ser man i antall skudd på mål, så står det 4 - 2 i favør barca... så de kan å trille ball på midten uten å skape særlig mer enn motstanderen ja. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Uansett hva stillingen blir... så er jeg utrolig stolt over å være Chelsea-supporter! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Uavgjort med handicap på 1 på Chelsea.. Kom ann! Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ganske tragisk spill av Barca spør du meg. De låser seg helt fast og klarer ikke forandre på noen ting. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ganske tragisk spill av Barca spør du meg. De låser seg helt fast og klarer ikke forandre på noen ting. Litt som Arsenal når de spiller mot lag som parkerer bussen. Har ikke noen plan B. Barca har Messi da som plutselig kan finne på å score Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) "Barcelona har nå 557 vellykkede pasninger, mot Chelseas 90." HA HA! og ser man i antall skudd på mål, så står det 4 - 2 i favør barca... så de kan å trille ball på midten uten å skape særlig mer enn motstanderen ja. Litt vanskeligere å komme til store sjanser mot laget som har alle 11 spillerne innenfor egen 16 meter kanskje? Edit: 10 etter Terry's stunt, det skal sies. Endret 24. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå