Tamriel Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 hørt at ib ble lansert igår........ har spørsmål 1. er det best å gå for SB istedenfor IB? 2. Skal overklokke, så hvilken er lettest å overklokke og lar seg overklokke? 3. hva heter IB prossesorene som er for gaming, videoredigering og begge delene? f.eks 2600k = (en spill+video redigering prossesor fra IB) hvilke løsning blir billigst Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Les her angående forbedringene (eller fraværet av dem): http://www.anandtech...i7-3770k-review Les her angående overklokking: http://www.anandtech...g-on-ivy-bridge Så gjør du deg opp en mening på om dette er verdt å vente på eller ikke. Jeg mener ikke det er verd å vente på, men en grei forbedring. Du trenger heller ikke bumpe med under en times mellomrom. Endret 24. april 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 sorry arni90. du er den eneste som gjorde meg glad idag ved å svare! ) jeg har vært dårlig i hele idag pga. jeg mistet en veldig nær venn! vi skulle til oslo sammen til lørdag!! takker så meget og jeg skal drite ivy bridge fordi de valgte å bruke det på bærbære saker!!: ))) Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 sorry arni90. du er den eneste som gjorde meg glad idag ved å svare! ) jeg har vært dårlig i hele idag pga. jeg mistet en veldig nær venn! vi skulle til oslo sammen til lørdag!! takker så meget og jeg skal drite ivy bridge fordi de valgte å bruke det på bærbære saker!!: ))) Sandy bridge finnes vel også i bærbare? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ja hvordan er egentlig ståa med Ivy mot Sandy? Jeg har ventet med å oppgradere min Phii X3 720 BE til lansering av Ivy, men nå som dagen har kommet har jeg som så mange andre fått den "meh" følelsen. Men er det noen grunn til å ikke gå for Ivy? Sandy klokker (ser det ut til) bedre enn Ivy, men på samme tid gjør Ivy det (spesielt for i5) det veldig mye bedre i prosessoroppgaver enn Sandy (ref. Guru3D's anmeldelse av begge to, her). Har noen kommet over en test av i5-3570K hvor det testes mot en i5-2500K@OC speed? -Deluze Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vil egentlig tro at de er veldig like på det meste, muligens ivy er litt svakere på oc pga 22 nm. Dette er vel egentlig bare intel sin test på at 22 nm funker, og er en intro til en ny teknologi. Personlig hadde jeg kjøpt ivy, hva er gøyere enn å teste ny teknologi? En annen ting et jo at siden sb har vært ute så lenge, får du jo en skikkelig rev, I motsetning til ivy, der du KAN ende opp med en chip som har problemer. Igjen så hår jo dette under kategorien synsing, dette et altså hva jeg forventer og ikke vet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ni tulleinnlegg har blitt fjernet. Vennligst hold dere til emnet, og ikke bump tråden med mindre det har gått 24 timer siden forrige innlegg.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå