Nilsen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Utfordrer Dropbox med mer enn dobbelt så mye gratis lagringsplass. Nå er Googles skylagring endelig her Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 100 gig for 5 USD i måneden eller i året? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 100 gig for 5 USD i måneden eller i året? Hver måned. Jeg la til litt mer beskrivelse på det avsnittet for å gjøre det helt klart :-) Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 konge, da er det bare å vente til min drive er "ready"! 100 gb for 30 nok i mnd er jo latterlig billig 1 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Får man ikke bruke plassen man allerede har kjøpt og betalt for hos Google, hos gmail osv.. latterlig.. og noe som gjør applikasjonen lite hensiktsmessig. Da kan jeg bare fortsette og bruke InSync.. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Får man ikke bruke plassen man allerede har kjøpt og betalt for hos Google, hos gmail osv.. latterlig.. og noe som gjør applikasjonen lite hensiktsmessig. Da kan jeg bare fortsette og bruke InSync.. Jeg trykket oppgrader på drive.google.com, og fikk da foreslått å oppgradere min lagring som jeg har kjøpt på Picasa. Tar det som et tydelig tegn på Google-tjenestene er samlet og du kjøper lagring på samme sted. Lenke til kommentar
silkeslips Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Microsoft SkyDrive har opp til 100GB for 24,5 NOK i månden. https://skydrive.live.com Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 "Ikke tilgjengelig for deg ennå"? Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 "Ikke tilgjengelig for deg ennå"? Fikk det samme som deg. Har satt meg på "venteliste" :-) Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Håper de kan tilby samme Dropboxfunksjonen "packrat". Altså at alle revisjoner lagres bakover i tid. altså ikke bare de siste 30 dager. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Får man ikke bruke plassen man allerede har kjøpt og betalt for hos Google, hos gmail osv.. latterlig.. og noe som gjør applikasjonen lite hensiktsmessig. Da kan jeg bare fortsette og bruke InSync.. Jeg trykket oppgrader på drive.google.com, og fikk da foreslått å oppgradere min lagring som jeg har kjøpt på Picasa. Tar det som et tydelig tegn på Google-tjenestene er samlet og du kjøper lagring på samme sted. Jepp. Jeg får beholde min tjeneste som er 20GB ekstra for $5 i året (jepp, året). Den muligheten mister jeg hvis jeg endrer plan, både opp og ned i kapasitet Håper de kan tilby samme Dropboxfunksjonen "packrat". Altså at alle revisjoner lagres bakover i tid. altså ikke bare de siste 30 dager. http://support.google.com/drive/bin/answer.py?hl=en-GB&answer=2409045 File versions and storage space We'll automatically delete old versions after 30 days or 100 revisions, unless you choose not to automatically delete them. If something isn't set to be automatically deleted, it'll take up storage space. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har 5,8GB hos Dropbox uten og betale noe som helst... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har 18 GB på dropbox helt gratis. Google it. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) "Dette fungerer også på bilder og PDF-er. Google har noe som heter Optical Character Recognition (OCR)-teknologi, som kan søke etter ord i tekst på bilder." Guri, hva har skjedd med hw.no? Endret 25. april 2012 av Ozwald Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har 50GB gratis hos Box.com, ser ikke den store nyheten her (25GB gratis hos MS også). I den sammeheng blir 5GB gratis litt dårlig, ellers billig upgrades da. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg har 6TB gratis med Cloud Station, og full kontroll over hvem som har tilgang til filene mine. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg har 6TB gratis med Cloud Station, og full kontroll over hvem som har tilgang til filene mine. Har NASer med 6TB lagring plutselig blitt gratis? AtW Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har PCer og annet blitt gratis? NASet hadde jeg fra før av, så å ta i bruk Cloud Station kostet meg ingen ting. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har PCer og annet blitt gratis? NASet hadde jeg fra før av, så å ta i bruk Cloud Station kostet meg ingen ting. Den ekstra lagringsplassen er gratis for de aller fleste. Å forefekte at man får "gratis" lagringsplass når man setter opp utstyr selv er ganske meningsløst, hvorfor har du en 6TB NAS stående som der du ikke har brukt lagringen til noe annet? Det er ikke særlig vanlig, og å framstille det som en gratisløsning er fjernt fra virkeligheten for 99% av brukerene. AtW Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har 25GB gratis hos MS Skydrive :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå