volvo240turbo Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 AMD phantom II X6 1055 processor 2.80 GHz 2x - HD radeon 6800 series med Crossfire windows 7 64- biters 4 GB RAM dette er et problem som i det siste har begynt å plage meg, battlefield 3 lagger noe så sykt mye. selv hvis jeg har grafikken på minimal, pc'en min skal kunne kjøre dette spillet på minimum iallefall. f.eks når jeg går inn og ut av scope på sniper rifler så lagger det slik at bildet stopper opp og etter en liten stund starter igjen. dette skjer også på LA noire som da er en piratkopi hvis det har noe og si :S hvis dere har noen tanker om hva dette kan være for noe så hadde det vært supert! PS. pcn er 1 1/2 år gammel. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Prosessoren er ikke top ytelse men jeg ville og tro dette skulle greie å kjøpe bf3. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 det er vell kommet en oppdatering/patch til BF3 men hvor finner jeg den ? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Er fordi du kjører så rævva bil. Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Er fordi du kjører så rævva bil. modent -.- men vil du ha en diskusjon på det - for all del start ny tråd. 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Forslag for å løse problemet ditt. Last ned siste drivere fra AMD og Catalyst Application Profiles Prøv å skru av CrossfireX Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 fikk til og kjøre spilelt fint når jeg skiftet til 4 kjerner istade for 6. men nå når jeg prøver og skifte til fire igjen (sidenden den ble tilbakestilt) så får jeg opp melding "ingen tilgang" .... D'a faKK? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå