AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hei! Mann, 23 her. Jeg begynner å bli ganske lei! Har gått rundt å vært kvalm i flere mnd. Ikke så ille at jeg spyr, men det er som oftest en liten kvalme. Hva som kan være interessant å vite: 1. Siden desember har jeg hatt en kraftig lyskeskade som ikke har blitt god ennå, men mye bedre. 2. Jeg har trent 4-5 ganger i uken siden januar 3. Jeg har fått dame (fra slutten av januar)! Og hun sier hun sliter med kvalme selv, men gidder ikke stikke til legen for å sjekke det opp. Evt noe smittsomt? Vær så snill å hjelp meg noen! Takk for svar Anonym poster: 596367a7434e8b71e399f4d63512a41f Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Her må du innom legen, enkelt og greit! Vanskelig å si hva som kan forårsake kvalmen din da det kan være neurologisk (både endringer i hjernen og virusinfeksjoner etc ) , bakterielt , virus etc etc. Om kjæresten din også har like symptomer og det er vedvarende anbefaler jeg definitivt et besøk hos legen da dette kan også hjelpe til å finne ut om det kan være forårsaket av feks bomiljøet ( fukt / sopp etc ) og noe dere bør få tatt grep om. Endret 24. april 2012 av Malvado 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 2. Jeg har trent 4-5 ganger i uken siden januarAnonym poster: 596367a7434e8b71e399f4d63512a41f Hmm? Ikke bra. Godt mulig du er en av de "lissom trener", så det er ikke noe farlig, men du skal aldri hardtrene uten minst en dag med hvile etterpå. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Akkurat det med å trene kan jeg endel om da. Så lenge jeg følger et splittprogram har jeg iallefall to dager mellom hver gang jeg trener hardt på hver muskelgruppe. Vet ikke helt hva du mener med "lissom trener" Gjerne utdyp den! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Gjerne. Folk som tror at å trene er i være i gymmen, å være med på lavnivåaktiviteter, eller å bare gå tur med gangfart. Men bra å se at du tar de forhåndsreglene som skal taes <3 Men har du pratet med legen om kvalmen enda? Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Nei, har ikke gjort det! Prøver en stund til og satser på at det gir seg Er student og har ikke akkurat fastlege i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå