Timar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hei, jeg er altså den forholdsvis stolte eier av en HTC Sensation. Fikk den i februar, og var veldig fornøyd. Nå etter en systemoppdatering som kom for noen uker siden, er jeg ikke like happy. Blant annet forsvant muligheten for å skru av og på GPS fra hurtiginnstillingene, og jeg finner det heller ikke på vanlige innstillinger. Er det noen som har tips til hvordan finne gps, og hvordan få plassert den et sted den er lett tilgjengelig? Takker for på forhånd for hjelp! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Det ligger under Innstillinger - plassering - gps satellitter. Det er også en gps-switchwidget som kan legges på en av hjemmeskjermene for å gi lettere tilgang. Endret 24. april 2012 av teitur Lenke til kommentar
Timar Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Det ligger under Innstillinger - plassering - gps satellitter. Det er også en gps-switchwidget som kan legges på en av hjemmeskjermene for å gi lettere tilgang. Takk! Ser at jeg trenger et kurs i widgets også, gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå