Raslefu Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg får ikke forhåndsvist dokumenter i Word lenger, da knappen hele tiden er deaktivert. Noen som vet hva problemet skyldes? Har lagt ved et lite skjermbilde som viser hva jeg mener. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Av erfaring løses 8 av 10 problemer med Office på Mac ved en full reinstallasjon av Office. Slik fjerner du Office for Mac 2011 fullstendig Dersom du ikke har installasjonsmedia for Office 2011 tilgjengelig kan det lastes ned her (fra Microsofts samarbeidspartner for digital distribusjon) : http://msft.digitalr...c/X17-45971.dmg Endret 25. april 2012 av Nuffern Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Tusen takk, jeg skal prøve det Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Hjalp ikke å av- og reinstallere Office. Men jeg fant dette siden hos Mac-Help, som sier at MS har fjernet denne funksjonen i 2011 fordi Apple sin previewfunksjon er vel så bra. Så man må altså velge "Skriv ut" og bruke forhåndsvisningen derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå