Frontyer Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Mister jeg garantien på xboxn hvis jeg bytter eller tar ut HDDen i den? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Mister jeg garantien på xboxn hvis jeg bytter eller tar ut HDDen i den? Nei... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Mister jeg garantien på xboxn hvis jeg bytter eller tar ut HDDen i den? Nei... Er du sikker på det? Vet ikke spesifikt med konsoller, men som regel mister man garantier om man begynner å åpne opp, eksperimentere eller bytte deler i kjøpte gjenstander. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Tror ikke MS legger opp til at bytte av harddisk skal være mulig for sluttbrukere. I tillegg tror jeg xbox 360 er lagd slik at den ikke godtar en hvilken som helst harddisk. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) bytte av hardisk ikke er mulig pluss at den ikke godtar hvilken som helst hdd? Jøss .. Nei desverre ms selger hdd til 360 og med riktig formatering pluss en uorginal hdd casing kan man bruke hvilken hdd som helst opp til 320gig Endret 25. mai 2012 av samco Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Mister jeg garantien på xboxn hvis jeg bytter eller tar ut HDDen i den? Nei... Er du sikker på det? Vet ikke spesifikt med konsoller, men som regel mister man garantier om man begynner å åpne opp, eksperimentere eller bytte deler i kjøpte gjenstander. Man åpner ikke opp noe i den forstand... Er det en gammel xbox360, så kan hele hdd-boksen klipses av, og du kan montere en ny med større disk, eller skru opp hdd-boksen og bytte ut S-Ata disken som sitter inni. Hvis boksen må inn til service så får du beskjed om Å TA AV HDD før du sender inn boksen. Er det snakk om en nyere slim 360, så sitter disken bak et lite lokk som bare er til å klipse av, og du kan dra ut boksen med hdd inni og bytte den, eller bare sette inn en ny 2.5" S-ata disk, og her trenger man ikke boksen engang, bare legg noe inne hullet som støtter opp disken. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Spørs hvilken xbox. På orginal xboxen er det vanskelig men det er verdt det. På xbox 360 vet jeg ikke prosessen på hvordan man bytter til en uoffisiell hard disk men det er bare og kjøpe en offisiell hard disk som er plug and play. For og spare penger kan du evt kjøpe brukt hard disk hos gamestop. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Spørs hvilken xbox. På orginal xboxen er det vanskelig men det er verdt det. På xbox 360 vet jeg ikke prosessen på hvordan man bytter til en uoffisiell hard disk men det er bare og kjøpe en offisiell hard disk som er plug and play. For og spare penger kan du evt kjøpe brukt hard disk hos gamestop. Er vel dårlig med garanti på en gammel 1.gen xbox, så jeg tok det for gitt at han mente xbox 360.... Og der har han fått svar, DET GÅR IKKE UT OVER GARANTIEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå