tonjee Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg er ikke noe særlig flink når det kommer til spesifikasjoner og ytelse osv, og trenger derfor hjelp fra dere som kan dette. Jeg ser etter en brukbar pc, som jeg både kan bruke på skolen og til litt spill når jeg på "minilan" hos kompiser. Orker ikke å drasse med en stor stasjonær o.l. så vil bare ha en "ok" laptop. Kan godt være 15" +, og ihvertfall håndtere HoN, og WoW (ikke noe høy krav om superkvalitet, men at jeg kan se nok til å spille arena uten å lagge) Vet ikke om dette er nok informasjon, men spør gjerne om dere kommer på noe lurt. Slik at jeg kan få best mulig hjelp? Pris: Jeg vil helst ha billigst mulig, siden er ikke verdens rikeste student . <6000 om det er mulig. Er som sagt ikke ute etter den ypperste laptopen, siden skal bare brukes lett til litt spilling og mest til skolearbeid når jeg ute/hos andre. Så om dere snille mennesker har noen tips/ noen bra pcer på salg så post det her Takk Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Til lett spilling kan denne være et alternativ http://www.dustinhome.no/product/5010620811/fujitsu-lifebook-ah531-ci5-2-5-4gb-320-nvidia-gt525-15-6-w7p/?intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå