saueboy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) jeg har kjøpt meg en oppgraderingspakke fra komplett ( http://www.komplett....aspx?sku=649118 ) og så er jeg litt usikker på hva jeg bør gjøre før jeg setter inn dette utstyre. skal jeg slette de gammle driverne? noe annent jeg bør vite om ? Endret 24. april 2012 av saueboy Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Heisann. Anbefaler deg en clean install av OS. Ellers kan du få mange bluescreen og andre problemer, da drivere krasjer med hverandre. 1 Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Du bør ta backup av det du vil spare på harddisken, siden du vil måtte formattere den og legge inn OS på nytt. Lenke til kommentar
saueboy Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 ok , da gjør jeg det . trodde jeg måtte gjøre det men hadde et lite håp om å slippe Lenke til kommentar
saueboy Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 jeg fant akkuratt ut at jeg skal kjøpe meg en ssd , men holder det med60 / 120 gig? hvis ikke så må jeg vente 4 uker med å kjøpe det . kan jeg kjøre uten å formatere til jeg får den da , tankte da å kjøpe Intel 520 SSD ,hørt mye bra om den og hvis jeg vente 4 uker med å kjøpe , er det lurt å formatere , eller vente til jeg får den med å gjøre det ? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Anbefaler deg å gå for 120GB, har 64GB selv og det er egentli litt for lite etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå