Klompisify Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hei alle sammen, jeg planlegger å ha en konkuranse på forumet mitt, men trenger litt hjelp: Ok, jeg vet ikke helt hva for noe slags konkuranse det skal være, men det skal være en som alle kan delta i! Og, prisen for den som vinner, jeg tenkte på kanskje å sende de noe irl? Eller hva? Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Ja? Noen som gidder å svare? Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Trenger hjelp!! Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 28. april 2012 Forfatter Del Skrevet 28. april 2012 Pliiiiiiis! Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg vil gjerne ha svar! Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Dette er IKKE måten man får ordentlige svar Jeg ville nok ikke sendt ut noe irl (ser du er 13år gammel)... Men, om DU hadde tjent noe penger eller lignende på denne konkurransen, kunne/burde du sendt ut noe tilbake Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Så.. hvorfor skal du ha en konkurranse og hva handler sia di om? Er jo en grunn til at jeg ikke har sett en konkurranse på diskusjon.no enda, hvis du forstår hvorfor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Foreslår du lager en Draw Something-konkurranse. Med gavekort fra Komplett som premie. 1 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jeg skal ha konkuransen for å tiltrekke flere medlemmer til forumet mitt: lenke fjernet L4r5@ Hvor mye koster gavekortet?? Or skal man sende det irl elns? Endret 3. mai 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Gavekort koster akkurat så mye du vil. Kan sendes elektronisk. Offtopic har jeg fjernet lenken til forumet ditt da dette kan tolkes som snikreklamering 1 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 åå, det visste ikke jeg, sorry lars, men er komplett en norsk side? Siden forumet mitt er engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå