z_lakaman Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Jeg endte som sagt opp med å bestille Abit NF7-S V2.0. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Stemmer selv for Abit NF7(-S) SELV om du ikke skal overklokke... Har Asus A7N8X Nondeluxe... Har hadd noen feil hittil og er dritt lei det! Overklokkinga er heller ikke bra =( IKKE Kjøp MSI vertfall da Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 herrre gud, hva (unskyld språkbruket) kjøss tror komplett kundene går med på? de HVER OG HEVER OG HEVER prisene på alt i ET SETT! det skulle vært motsatt... Blir helt gæren! Hadde PSData hatt litt større utvalg, hadde de vært min standarbutikk. For å si det sånn, så er det ikke alltid komplett sin feil at prisene hopper opp og ned, men ser ikke ut som om du skjønner det helt. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 håper nå i alle fall du blir fornøyd med hovedkortet ditt. Det er som sagt velig små forskjeller fordi de har jo samme brikkesett. Sealine: Det er jo ikke komplett sin feil at prisene stiger. Hvis du sikter til ram så er den ganske høy. Jeg kjøpte ram for ca 1 måned siden og nå er den samme nesten 35% dyrere. Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Hjelp! http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=144049 Lenke til kommentar
spindle Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hva med MSI K7N2 DELTA-ILSR Utrolig trangt rundt socketen, ingen hull i hovedkortet = ikke plass til alpha pal 8045 og andre store kjølere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå