z_lakaman Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg skal bestille idag.. - S-ATA er ikke viktig - Stabilt - Gjerne integrert lydkort - nForce2, eller...? - Firewire/USB... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Abit NF7-S V2.0, definitivt. Koster kr. 1087, så det er litt mer, men det er verdt hver krone. S-ATA er kjekt å ha, med tanke på fremtidens disker. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 asus A7N8X Deluxe/GD til 1151 hos komplett.no Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Jaja, alt opp til 1200 er greit. Det var igrunn disse to kortene det sto imellom fra før - er det noen forskjell ytelsesmessig? Jeg tror ikke jeg kommer til å overklokke så mye med det første. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ytelsesforskjellen er så liten at det ikke er noe å bry seg om. Det er nå opp til deg hvilket kort du velger. Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Ok, Abit-kortet er billigst, så da er det vel ikke lenger noe spørsmål! Lenke til kommentar
kraaka Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 EPOX!!!! KONGE BRA! Mye for pengene Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 NF7-S er det absolutt beste, hvertfall om du skal overklokke noe. ASUS kortet er det mest stabile tror jeg. på standardhastighet.. rett på meg om jeg tar feil men jeg ville gått for NF7-S kortet! er en sikker vinner og klarer ALT Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Jeg leser at det er en del dårlige designløsninger på Abit-kortet, vil det si at jeg må strekke og tøye IDE-kabler rundt omkring osv, eller er dette bare ubetydelige saker? Og.. En ting til. Må jeg betale på oppkrav hos Komplett? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 herrre gud, hva (unskyld språkbruket) ****** tror komplett kundene går med på? de HVER OG HEVER OG HEVER prisene på alt i ET SETT! det skulle vært motsatt... Blir helt gæren! Hadde PSData hatt litt større utvalg, hadde de vært min standarbutikk. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 EPOX!!!! KONGE BRA! Mye for pengene epox suger max. Prosessoren blir for varme. Anbefaler det ikke... Men DFi Lan party er et konge hovedkort. Se testen på hw.no !! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hva med MSI K7N2 DELTA-ILSR S-ATA og SoundStorm lyd (blant mye snacs) Les test her: http://www.hothardware.com/hh_files/Mother...elta_ilsr.shtml http://www.viperlair.com/reviews/cpu_mobo/...n2/k7n2_1.shtml På tide å prate om annet enn A&A (Asus og Abit Lenke til kommentar
VATN Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 epox suger max. Prosessoren blir for varme. Anbefaler det ikke... Men DFi Lan party er et konge hovedkort. Se testen på hw.no !! men epox suger no ikkje! nydeli kort til overklokking å nydeli kort ellers ogso! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 herrre gud, hva (unskyld språkbruket) kjøss tror komplett kundene går med på? de HVER OG HEVER OG HEVER prisene på alt i ET SETT! det skulle vært motsatt... Blir helt gæren! Hadde PSData hatt litt større utvalg, hadde de vært min standarbutikk. Å poenget var? Hva med å vise oss hva du tenkte på. Det du skrev sier meg ingen ting Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 herrre gud, hva (unskyld språkbruket) kjøss tror komplett kundene går med på? de HVER OG HEVER OG HEVER prisene på alt i ET SETT! det skulle vært motsatt... Blir helt gæren! Hadde PSData hatt litt større utvalg, hadde de vært min standarbutikk. Å poenget var? Hva med å vise oss hva du tenkte på. Det du skrev sier meg ingen ting ok, så bli værende dum da. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 herrre gud, hva (unskyld språkbruket) kjøss tror komplett kundene går med på? de HVER OG HEVER OG HEVER prisene på alt i ET SETT! det skulle vært motsatt... Blir helt gæren! Hadde PSData hatt litt større utvalg, hadde de vært min standarbutikk. Å poenget var? Hva med å vise oss hva du tenkte på. Det du skrev sier meg ingen ting ok, så bli værende dum da. Skjerpings Sealine! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Nå går tråden snart til h******e! Svar på spm. istedenfor.... Kommenter gjerne MSI forslaget mitt! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Veldig mange saklige innlegg her :o De tre kortene som er omtalt her,er omtrent jammgode,det blir smak og behag hvilket du velger. :wink: Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Dette er jo billig og bra vet ikke om det er firewire men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå