pat2004 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hei! Har haugevis av gamle LP'er etter mine besteforeldre som jeg tenkte å selge. Har en følelse av at mange av dem er verdt flere hundre, hvis ikke mer... Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få en seriøs pris, uten at noen prøver seg med en billig penge for noe veldig verdifullt? Butikk i Oslo eller noe? Takk takk! Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Et problem som ofte går igjen med slike arvede samlinger er at platene er alt for dårlig behandlet, og er dermed ikke brukelig for de som fortsatt spiller LP, nemlig HI-Fi intresserte! Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Et problem som ofte går igjen med slike arvede samlinger er at platene er alt for dårlig behandlet, og er dermed ikke brukelig for de som fortsatt spiller LP, nemlig HI-Fi intresserte! Yup, mulig det...men ehhh...kan ikke huske at det var det jeg spurte om...takk for info Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 sjekk discogs. se hva andre selger de for.. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 29. april 2012 Forfatter Del Skrevet 29. april 2012 Takk for svar! Skal sjekke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå