Gå til innhold

HelpDesk ticket system

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om noen her har gode tips til gode/fungerende ticketsystemer for helpdesk i en bedrift med rett under 100 ansatte? Veldig gjerne norsk samt at det ikke koster altfor mye.

Med det tenker jeg på alt fra å huske å kjøpe inn hardware til å la brukere registrere saker. Samt gjerne linke innkjøpt utstyr til bruker som får det osv.. Er ikke HELT klar på hva jeg ønsker da jeg ikke egentlig vet hva som finnes, men jeg vet iallefall at jeg vil VEKK fra å kun ha en mailboks i Outlook...

Roar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kor mykje er du villig til å betale?

Me leverer eit ticketsystem som handterar stor last og mange samtidige brukarar. Støtte for store datamengder.

Det er epost integrasjon der kunden kan svare på mail som går direkte inn i tilhørende sak.

det er mulighet å tilrettelegge spesielle krav til workflow som f.eks godkjenning -> tiltak -> akseptanse -> ferdig.

Partner-konsept der du kan involvere partnere som også kan være saksansvarlig.

Saker knyttes til prosjekter som kan ha fleire leveranser eller installasjoner.

Det er og mulig å integrere timer/økonomi mot andre systemer.

Kvar sak har moglegheit for intern saksbehandling og økonomi.

Støtte for fellesdokumenter(filer som er tilgjengelige for alle) og aktiviteter(noko liknande Facebook events).

Alle saker har ein logg som viser saksflyten.

Det er og mogleg å skille ut saker du har lest og ikkje lest. Ein sak du ikkje har lest vil markeres rødt. Blir saken seinare oppdatert så vil den også markeres rødt sånn at du veit at det har skjedd noko i saken.

Brukergrensesnittet er tilpasset sluttbrukere som aldri før har brukt eit datasystem.

Kjeldekoden er GPL, så dykk står fritt til å gjere dei endringer dykk ynskje sjølv. :)

Lenke til kommentar

I vårt firma har vi nettopp hatt en prosess hvor vi har sett på å oppgradere dagens løsning eller skaffe noe nytt. Så vidt jeg vet så falt vi ned på supportpoint fra syscom. http://www.supportpoint.no/

Det lille jeg har sett virker veldig bra.

Det har "inventory" og det virker som om folka bak er flinke og oppmerksomme. Jeg husker ikke hva som var prisen, men det var mye billigere enn de to andre tilbudene vi fikk.

Endret av ryback
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...