Gå til innhold

hp/compaq nx7000

taihso

Anbefalte innlegg

Student lurer på å kjøpe denne her, skal brukes til mye 3d tegning/simulering(solidworks,inventor,osv), spill, dv/video redigering, har ikke stasjonær, vil ikke ha eller, men vil ha en skikkelig bærbar

NOK 18 889,00 ekskl. mva

NOK 23 423,00 inkl. mva

Noen meninger eller tips....?

HP Compaq Business Notebook nx7000 - Pentium M 1.6 GHz - 15.4" TFT

Dimensjoner (BxDxH): 25.4 cm x 35.6 cm x 3.5 cm

Vekt: 2.9 kg

Mobilteknologi: Intel Centrino

Innebygde enheter: Stereohøyttalere, trådløs LAN-antenne

Prosessor: Intel Pentium M 1.6 GHz

Cache-minne: 1 MB - L2 Cache

RAM: 512 MB (installert) / 2 GB (maks.) - DDR SDRAM - DDR266/PC2100

Harddisk: 1 x 60 GB

Optisk lagring: DVD+RW

integrert Skjerm: 15.4" TFT aktiv matrise 24-bits (16,7M farger)

Grafikk-kontroller: ATI MOBILITY RADEON 9200 - 64 MB

Lydutgang: Lydkort

Telekommunikasjon: Fax / modem - 56 kbps

Nettverkstilknytning: Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet, Bluetooth, IEEE 802.11b

Inn-enhet:Tastatur, touchpad

Strømforsyning: AC 110/230 V ( 50/60 Hz )

Batteri:Lithium-ion

Gjennomsnittlig driftstid:5 time®

Operativsystem:Microsoft Windows XP Professional

Ok glemte å nevne at jeg har fått følgende tilbud gjennom skolen:

hp compaq nx9010 p4 2,8 Ghz, 15"lcd,fw,usb 2.0,512 ram, 40gbhd,xp pro, dvd/cd-rw, inkludert trådløst wlan kort link DWL650+

pris med 1024 ram= 15345,-nok inkl mva

syns den virker stor og tung+at en bråker som en traktor....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått pris på 22500 på nx`en nå + at brodern til en god venn av meg jobber der jeg har fått tilbudet, så evt reklamasjon(support) i fremtiden ikke er noe problem, og jeg får også utstyr og andre ting til en veldig god pris.

Dette må jo være et bra tilbud?

Lenke til kommentar

Det er en sinnsykt bra pc det! Jeg hadde også lyst på den, men syns prisen var litt stiv og høy! Så jeg så heller på en Acer maskin! Som er ganske bra! Og når jeg da får rundt 7000 kr i rabatt, så har jeg valgt meg en Acer!

Du burde se på en Acer du også! Jeg har tenkt til å kjøpe meg en Acer Travelmate 804LCi, en sinnsyk bra maskin syns jeg! 1,7 centrino, 512 ram, 60 g, dvd brenner, integrert wlan, bluetooth og wifi! Og smartcard plass til kort fra digitalt kamera! Altså alt du trenger! Eneste du eventuelt må kjøpe er veske til laptopen!

Maskinen er veldig stille gående, og har et batteri tid på 5,5 timer! Er ganske bra det syns jeg! Den forrige modellen, altså Acer Travelmare 803LCi, fikk 6 i terningkast på din side, og denne modellen her er litt bedre!

Eneste jeg syns var minus da, var designet på den, men har en kamerat som har sett den og prøvd den, og han sa at den er veldig fin og elegant! Er bare dårlige bilder av den på nettet sa han!

Så når jeg da kan få denne maskinen her for 18500 kr så er det ikke snakk om å velge noe annet da! Selv om jeg hadde veldig lyst på en Compaq maskin!

Anbefaler deg å se på disse Acer Travelmate maskinene! Tror ikke at du blir så skuffa!

Lenke til kommentar
Det er en sinnsykt bra pc det! Jeg hadde også lyst på den, men syns prisen var litt stiv og høy! Så jeg så heller på en Acer maskin! Som er ganske bra! Og når jeg da får rundt 7000 kr i rabatt, så har jeg valgt meg en Acer!

Du burde se på en Acer du også! Jeg har tenkt til å kjøpe meg en Acer Travelmate 804LCi, en sinnsyk bra maskin syns jeg! 1,7 centrino, 512 ram, 60 g, dvd brenner, integrert wlan, bluetooth og wifi! Og smartcard plass til kort fra digitalt kamera! Altså alt du trenger! Eneste du eventuelt må kjøpe er veske til laptopen!

Maskinen er veldig stille gående, og har et batteri tid på 5,5 timer! Er ganske bra det syns jeg! Den forrige modellen, altså Acer Travelmare 803LCi, fikk 6 i terningkast på din side, og denne modellen her er litt bedre!

Eneste jeg syns var minus da, var designet på den, men har en kamerat som har sett den og prøvd den, og han sa at den er veldig fin og elegant! Er bare dårlige bilder av den på nettet sa han!

Så når jeg da kan få denne maskinen her for 18500 kr så er det ikke snakk om å velge noe annet da! Selv om jeg hadde veldig lyst på en Compaq maskin!

Anbefaler deg å se på disse Acer Travelmate maskinene! Tror ikke at du blir så skuffa!

Det er vel LMi versjonen som har DVD-brenner. 804 LCi har ikke brenner. Jeg tror 803 LCi (eller LMi hvis man vil ha brenner) er et bedre kjøp med mindre man får 804 med bedre rabatt enn 803 versjonen.

Lenke til kommentar

Sorry, du hadde rett, den har jo brenner da, men ikke dvd! Er jo ikke så nøye med dvd brenner da! Men syns hvertfall at du burde se på en Acer Travelmate! Sammenligne litt!

Jeg liker jo best compaq! Alltid gjort det, bare hatt compaq maskiner! Men syns at denne Aceren her var veldig bra!

Vil anbefale deg å muligens kjøpe deg en sånn!

Lenke til kommentar

Har kikket litt, men vet ikke helt, syns det drar opp at jeg kan få hjelp hele døgnet om så trengs så lenge jeg har marskinen( hvis jeg går for nx7000)

specs på acer...

Acer TravelMate 804LCi Centrino-mobile-1,7 15" NOK 25655.60,-ink mva

Intel®Centrino-mobile-1,7 ,512MB SDRAM , 60GB HDD ,24x/4x/8x CD/CDRW/DVD ,56K modem ,WLAN,bluetooth, USB, IEEE 1394 port ,ATI Mobility Radeon 9000 - 64 MB DDR VRAM video minne , Lithium batteri med 4.5 timers brukstid, Windows XP-Pro,15" TFT LCD (1400x1050) , 2 års Garanti, 323x265x35mm 2.6kg , Portreplicator opsjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...