WhiteLeaf Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har en Toyota HiAce, 2006 mod, som har ettermontert Xenon i to tusenmetere. ( http://www.ekstralys.no/product.asp?p=4931 ) Dette er produktet. Problemet er at når jeg skal dimme ned så dimmer de ikke ned. Har vært inne på tanken om releproblemer, men siden det er et medfølgende rele og dette var ferdigkoblet fra fabrikken så virker dette noe usannsynlig. Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Skal på langtur i helgen så jeg skulle helst ha hatt det fikset før den tid Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 høres ut som du rett og slett ikke bryter holdekretsen til releet Lenke til kommentar
WhiteLeaf Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 høres ut som du rett og slett ikke bryter holdekretsen til releet Hvordan kan jeg finne ut om dette er tilfellet? Og hva kan gjøres? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Du må finne ut om releet slår ut når du slår av fjernlysene. Og eventuelt koble om slik at strømmen brytes før holdekretsen. Når jeg tenker over det skjønner jeg ikke helt hvorfor det er en holdekrets der. Lenke til kommentar
WhiteLeaf Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Du må finne ut om releet slår ut når du slår av fjernlysene. Og eventuelt koble om slik at strømmen brytes før holdekretsen. Når jeg tenker over det skjønner jeg ikke helt hvorfor det er en holdekrets der. Dette ble jeg ikke så mye klokere av, skal snakke med min lillebror som er elektriker i dag. Her er koblingsskjema: http://bildr.no/view/1165626 Hvis det hjelper deg EDIT: Noen flere som har noen tanker om hva som er galt? EDIT 2: Fikk kontakt med leverandøren og de skal sende meg et nytt rele, så jeg får se om det virker Endret 25. april 2012 av WhiteLeaf Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hiace har vel minusstyrte fultlys så det er sikkert noe rot med jordinga der tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå