dragonskull Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har nettopp kjøpt meg ny pc (stasjonær) til 10k. Skjermen er en 5 år gammel lcd skjerm, og en mx518 mus. Når jeg spiller battlefield 3 skyrim, og andre spill opplever jeg en slags skurring når jeg beveger musa. Akkurat som om det er store pixler, og muser hopper litt brått over. Det er altså ikke en smooth overgang når jeg aimer og beveger musa. På noen spill kunne jeg stille på "camera sensitivity" og det hjalp endel, men vil ha deet så bra som mulig ettersom det var en ganske bra pc. noen som har noen ide hva som kan være problmet ? har skjermkortet: ASUS Radeon HD 7870 2GB GDDR5 og i7... Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Du kan jo prøve med en annen mus, kan hende at den du bruker er defekt. Eller at du har et dårlig underlag/musematte. Lenke til kommentar
dragonskull Skrevet 24. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Du kan jo prøve med en annen mus, kan hende at den du bruker er defekt. Eller at du har et dårlig underlag/musematte. Har testet med en annen skjerm og en annen mus, men problemet er der fortsatt.. kjøpte forresten også ny musematte.. kan det være drivere til windows som må oppdateres ? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Det tørr jeg ikke å uttale meg om. Det er en på forumet her ved navnet "arni90", han kan sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har ikke peiling på hva som kan være galt her Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har ikke peiling på hva som kan være galt her Kan det være noe feil med tilkoblingen? Ser ikke for meg at det kan ha noe å gjøre med Windows oppdatering, har aldri vært borti noe slikt. Som regel når en mus har begynt å skurre for min del har det enten vært musa eller matta. Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Hvilken refresh rate er skjermen din satt til? Har du prøvd en annen skjermdriver? Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Har hatt noe lignende selv. Fungerte som normalt etter jeg formaterte maskinen, ikke at jeg skal si med sikkerhet at dette hjelper for deg. Du kan prøve å teste på en annen maskin, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå