Boondocker Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Noen som kan si meg 2,4-Dinitrophenol (mest kjent som DNP) er på dopinglisten til norge? Har leitet inne på antidoping sine nettsider, men finner ingenting. Dersom man blir stoppet i tollen, og de finner dette, vil de beslaglegge det, tillate det? Hold dere til topic. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg ser at det anbefales å bruke Glenbuterol istedenfor Dinitrophenol pga bivirkninger så det er tydeligvis ikke av de snille stoffene da Glenbuterol er et rimelig guffent stoff i høye doser. Den største risikoen etter det jeg kan se er overoppheting som kan medføre hjerneskade og i ultimate tilfeller plutselig død. Pluss de sedvanlige bivirkningene som økt kreftrisiko etc. Lenke til kommentar
Boondocker Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Er bevist ovenfor eventuelle bivirkninger som garantert kommer. Har vert borti clen. Men det var ikke dette jeg spurte etter. Lenke til kommentar
Boondocker Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det står ikke på dopinglisten eller legemiddel listen. Blir du stoppet med dette så tar det mest sannsynlig og destruerer det. Man må ha tillatelse til å oppbevare dette produktet fordi det brukes i forskjellige typer industri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå