RS2000 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har et Cheiftec-kabinett med 4 vifter inkl. CPU-vifte og begynner å bli lei bråket. Hvor mye stillere blir maskinen med støydempende matter? Har sett meg ut BeQuiet noise absorber Midi hoss 3dfxcool.no. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet526.htm Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Antagelig ikke mye, prøv heller å koble om viftene til 7V Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Antagelig ikke mye, prøv heller å koble om viftene til 7V Jeg skulle gjerne ha koblet viftene mine om til 7v..Kan du forklare meg hvordan jeg går fram så hadde jeg vært takknemmelig... :wink: Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 støydempingsmatter er ubrukelig. greit nok de demper et par dB men du merker ikke forskjell. skaff deg en viftekontroller som du kan sette alle 4 viftene på også regulerer du trinnløst ned til et akseptabelt niva. det er mitt forslag! Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Stemmer ikke.. Mitt sjeftekk ble MYE MYE roligere etter modding av matter Enorm forskjell.. Hører nesten ikke min 50db vga vifte! Det hjelper, om d bare monteres på de rette plassene, selv tok jeg i bunn, sidene, front og tak.. Supert!! ikke ble det no særlig temp økning heller ettersom viftene dra alt ut:) (supersilent vifter 23db) Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Mitt sjeftekk ble MYE MYE roligere etter modding av matterEnorm forskjell.. Ser ut til at det blir støymatter på meg likevell da. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg